Hrana je svakodnevni dio našeg života, ali često zaboravljamo koliko je truda, energije i prirodnih resursa potrebno da bi stigla na naš stol.
Hrana je svakodnevni dio našeg života, ali često zaboravljamo koliko je truda, energije i prirodnih resursa potrebno da bi stigla na naš stol.
Učenici 5. a razreda Osnovne škole “Antun i Stjepan Radić” Gunja sudjelovali su na filmskoj analizi u školskoj knjižnici koju su vodile školska knjižničarka dr. sc. Anita Tufekčić i nastavnica hrvatskog jezika Josipa Koprtla. Ova je analiza bila posvećena švedskom filmu “Moja sestra mršavica”, zapaženom prvijencu iz 2015. godine koji je režirala i napisala Sanne Lenken. Film obrađuje složenu temu poremećaja prehrane, a priča je ispričana kroz oči dvanaestogodišnje djevojčice Stele.
Uvjerljive krivotvorine (deepfakes) su umjetno stvoreni materijali, najčešće audiovizualni, u kojima je osobi zamijenjeno ili izmijenjeno lice, tijelo ili govor tako da izgleda kao da radi ili govori nešto što nije napravila ili rekla.
Predčitalačke vještine preduvjet su razvoju čitalačkih vještina. Učitelji učenike dolaskom u školu nizom raznih strategija potiče na čitanje i razvijanje čitalačkih sposobnosti.
Iako su predmetni kurikulumi u primjeni u osnovnim školama i gimnazijskim programima od 2019., stvarne promjene u školama odvijaju se daleko postupnije. I to je prirodan proces nakon nekoliko desetljeća ustaljenih praksi te činjenice da i sveučilišta još nisu iznjedrila generacije učitelja spremne za ovakav pristup poučavanju.
U nastavi Hrvatskoga jezika kao djelo za cjelovito čitanje analizira se i roman Ivana Kušana Koko u Parizu.
Specifičnost pojedinih nastavnih predmeta došla je do izražaja u učenju i poučavanju predmetnih sadržaja tijekom nastave na daljinu. Taj novi oblik nastavnog procesa različito su doživjeli učenici i nastavnici. Njihovo zadovoljstvo, stavove i ukupni doživljaj kvalitete nastave na daljinu saznali smo kroz provedeno istraživanje koje je potvrdilo i opovrgnulo unaprijed zadane hipoteze.