Glazbena umjetnost u nastavi na daljinu

Specifičnost pojedinih nastavnih predmeta došla je do izražaja u učenju i poučavanju predmetnih sadržaja tijekom nastave na daljinu. Taj novi oblik nastavnog procesa različito su doživjeli učenici i nastavnici. Njihovo zadovoljstvo, stavove i ukupni doživljaj kvalitete nastave na daljinu saznali smo kroz provedeno istraživanje koje je potvrdilo i opovrgnulo unaprijed zadane hipoteze.

Nastavnici glazbene umjetnosti svoje su metode poučavanja prilagodili potrebama svojih učenika kao i potrebama provođenja što kvalitetnije nastave na daljinu. U suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu, taj je proces temeljen na odgovornosti samih nastavnika, njihovim kompetencijama i dostupnim sredstvima za rad.

S kakvim problemima su se susreli, jesu li te probleme iskoristili za osobni napredak ili se od povećanog obima posla nisu stigli baviti osobnim razvojem, pitanja su na koja su autori istraživanja željeli dobiti odgovore.

Stavove nastavnika i učenika o iskustvima tijekom izvođenja nastave Glazbene umjetnosti na daljinu predstavlja vam autorski trio kojeg čine Ozana Bijelonjić, nastavnica glazbene umjetnosti u XV. gimnaziji u Zagrebu, Marko Majstorović, nastavnik glazbene umjetnosti u I. gimnaziji u Zagrebu i Ivana Petravić, nastavnica glazbene umjetnosti u Gimnaziji Velika Gorica.

U nastavku pročitajte što su tražili, a što su otkrili.

Priloženi dokumenti