Projekt “Uz čitanje rastu 5” osmislile su Marija Bulut Lukačević i Ljiljana Marinjak iz Hrvatske te Snežana Stević iz BIH.
Projekt “Uz čitanje rastu 5” osmislile su Marija Bulut Lukačević i Ljiljana Marinjak iz Hrvatske te Snežana Stević iz BIH.
Objavom e-knjige završen je projekt “Glasno i jasno: Put do čitalačke pismenosti”.
Knjižnica i čitaonica „Fran Galović“ Koprivnica poziva djecu da se pridruže ljetnom izazovu – Olimpijadi čitanja! Prijaviti se može u Dječjem odjelu od 23. lipnja do 4. srpnja. Prilikom prijave djeca će dobiti dnevnike čitanja, a za svaku pročitanu knjigu, osvaja se bedž.
Drugi put zaredom Osnovna škola Ivana Mažuranića iz Vinkovaca uključila se u međunarodni projekt Čitanje ne poznaje granice/Branje ne pozna meja, koji promiče čitanje, razumijevanje književnosti i povezivanje mladih čitatelja iz Hrvatske i Slovenije.
U srijedu 5. lipnja 2025. u Osnovnoj školi braće Radića Pakrac postavljena je izložba pod nazivom “Lektira izvan okvira” koja je oduševila sve posjetitelje bogatstvom ideja i maštovitih interpretacija lektirnih naslova.
Dvanaestogodišnja Elin Haddad, koja je u godinu dana pročitala 145 knjiga, osvojila je u četvrtak Nagradu za najčitateljicu godine Knjižnica grada Zagreba (KGZ), u Središnjem odjelu za djecu i mlade na Starčevićevom trgu.
Joyful Reading Journey međunarodni je eTwinning projekt koji se provodio u Područnoj školi Kneževo s učenicima 5. i 6. razreda pod vodstvom učiteljice Silvije Švelinger, a obuhvatio je međunarodnu suradnju s 12 partnerskih zemalja putem videokonferencija, zajedničkih priča, audioknjiga i prezentacija poznatih osoba s disleksijom.
U OŠ kralja Tomislava Zagreb, kroz projekt “Uz čitanje riječi rastu”, već petu godinu zaredom organizira se aktivnost “Pokloni priču”. Učenici viših razreda, u suradnji s knjižničarkom, prvašima daruju priču. Ove godine, uz Noć knjige, odabrana je slikovnica “Drumski štakor” autorice Julije Donaldson. Tema godine, životinje, savršeno je uklopljena u izbor.
Čitanjem u travi književno djelo postalo je za prvoškolce kao posebne recipijente uvod u avanturu čitanja. Čitanjem u prirodi prvoškolci su postali svjesni da o nama ljudima ovisi hoće li nam planet Zemlja biti zdrav ili bolestan.
Od trenutka kad djeci pokažemo njihovu prvu knjigu pripovjedaka ili pjesmica, započinje njihovo putovanje kroz svijet čitanja.