čitanje
Lektira i IKT

Lektira i IKT

U današnjem trenutku nezamislivo je ne koristiti Informacijsko komunikacijska tehnologija (IKT) u nastavi za učenje i poučavanje. Iako svjedočimo sve lošijim govorno jezičnim vještinama, ali i pisanju učenika, teško je ne uklopiti IKT čak i u samu nastavu Hrvatskog jezika gdje može poslužiti kao motivacija, ali i za vježbu, ponavljanje, istraživanje te razne kreativne uratke, rad u paru, grupni rad i slično.

Brzo čitanje

Brzo čitanje

Ovu školsku godinu pročitali ste jako puno lekcija i knjiga za lektiru. Ljeto je i želite zaboraviti na obaveze i opustiti se. Možda se odlučite opustiti čitajući knjigu po svom izboru za koju cijelu školsku godinu niste imali vremena…

Kako učenike naučiti da prepoznaju lažne vijesti?

Kako učenike naučiti da prepoznaju lažne vijesti?

Jedna od glavnih digitalnih kompetencija kojoj možemo naučiti današnju djecu jest kako usvojiti kritički stav prilikom čitanja vijesti ili članaka na internetu. Golemi porast svih vrsta informativnih portala i njihovo širenje putem društvenih medija prilično je otežalo uočavanje razlike između vijesti, autorskih članaka ili tek propagandnih informacija.

Početno čitanje i pisanje

Početno čitanje i pisanje

Slušanje i govorenje su urođene jezične djelatnosti. Njihovo se usvajanje događa spontanom recepcijom, ponavljanjem, razumijevanjem i proizvodnjom govornih poruka. Čitanje i pisanje su jezične djelatnosti koje treba uvježbavati da bi se razvile. 

Državno natjecanje u brzom i izražajnom čitanju brajice

Državno natjecanje u brzom i izražajnom čitanju brajice

Već 13. godinu za redom Hrvatska knjižnica za slijepe organizira Državno natjecanje u brzom i izražajnom čitanju brajice u svrhu poticanja pismenosti slijepih osoba i afirmacije brajice kao takve. Natječu se korisnici Knjižnice, odnosno sve osobe kojima je brajica osnovno pismo. Ovogodišnje natjecanje održalo se u subotu, 4. lipnja u 9 sati.

Brzo čitanje

eTwinning projekt “Uz čitanje riječi rastu”

Razviti učenike u cjeloživotne čitatelje i ljubitelje pisane riječi jedna od izuzetno važnih zadaća svakoga učitelja. Uključivanjem Osnovne škole Škurinje Rijeka u eTwinning projekt “Uz čitanje riječi rastu” nastojalo se zainteresirati učenike za čitanje primjerenih sadržaja, popularizirati knjige, te poticati unutarnju motivaciju kako bi čitanje učenicima postalo užitak i svakodnevna potreba.

Lektiru čitam – maštom šetam

Lektiru čitam – maštom šetam

Učiteljica je učenicima 4. b razreda Osnovne škole Lipik pripremila popratne aktivnosti pomoću kojih je potaknula učeničku radoznalost za čitanje lektira.