digitalni alati
eTwinning projekt „Uz čitanje riječi rastu/Words grow by reading“ – 2. dio

eTwinning projekt „Uz čitanje riječi rastu/Words grow by reading“ – 2. dio

Godina 2021. proglašena je Godinom čitanja te su i zajedničke aktivnosti u eTwinning projektu “Uz čitanje riječi rastu/Words grow by reading” planirane kao novi izazov. Uz obilježavanje Svjetskog dana čitanja naglas, zadatak za projektne partnere bio je snimiti učenike kako čitaju tekst, pjesmu, sastavak, igrokaz. Učenici 3. a i 3. c Osnovna škola Trstenik rado su se priključili izazovu i svoje videozapise postavili u zajedničku Wakelet kolekciju – Čitanje je fora.

eTwinning projekt “Uz čitanje riječi rastu/Words grow by reading” -1. dio

eTwinning projekt “Uz čitanje riječi rastu/Words grow by reading” -1. dio

Učenici 3. a i 3. c razreda Osnovne škole Trstenik iz Splita ove školske godine uključili su se u međunarodni eTwinning projekt “Uz čitanje riječi rastu/Words grow by reading”. Projekt je trajao cijelu školsku godinu obogaćen brojnim raznovrsnim aktivnostima koje su integrirane u suvremene nastavne kurikulume i međupredmetne teme. Cilj projekta je približiti djeci čitanje knjiga i time izgrađivati kulturu čitanja, razvijati čitalačku vještinu učenika i njihovo kritičko mišljenje.

Preporuka ljetnog štiva (učenici učenicima)

Preporuka ljetnog štiva (učenici učenicima)

Godina 2021. proglašena je Godinom čitanja pa su nakon obilježavanja manifestacije Noć knjige učenici 3. razreda Gimnazije Karlovac surađujući s profesoricom hrvatskoga jezika Majom Sokač i školskom knjižničarkom Sandom Furjanić osmislili novu aktivnost u svrhu promicanja važnosti čitanja.

Digitalni alati u nastavi Hrvatskoga jezika u I. gimnaziji u Splitu

Digitalni alati u nastavi Hrvatskoga jezika u I. gimnaziji u Splitu

Učenici prvih, drugih i trećih razreda I. gimnazije u Splitu sudjelovali su u školskoj godini 2020./21. u zanimljivome projektu “Digitalna lektira” koji je za njih osmislila profesorica Hrvatskoga jezika Suzana Čajić. Cilj projekta bio je upoznavanje učenika s digitalnim alatima i razvijanje njihovih računalnih kompetencija.

Snalaženje u online okruženju – usporedba malih otočkih i velikih gradskih škola

Snalaženje u online okruženju – usporedba malih otočkih i velikih gradskih škola

Učitelji diljem svijeta u protekloj godini bili su primorani prijeći na online nastavu. Neki su se snašli bolje a neki lošije. Učiteljice razredne nastave Anamarija Radovanović i Diana Kunjašić iz Osnovne škole Ante Curać-Pinjac iz Žrnova provele su istraživanje među učiteljima velikih gradskih škola i malih otočkih škola i u svom radu prikazale dobivene rezultate.

Inkluzivna nastava na daljinu i učenici s teškoćama

Inkluzivna nastava na daljinu i učenici s teškoćama

Covid pandemija je naučila sve o važnosti zajednice, brige i zajedništva. Kao društvo odgovorni smo za pružanje inkluzivnog okruženja za učenje i jednake mogućnosti za sve učenike. Pronalaženje učinkovite nastavne tehnike i metode koje unapređuje učenje na daljinu za učenike s teškoćama u učenju presudna je briga.

eTwinning projekt “Legende našeg zavičaja”

eTwinning projekt “Legende našeg zavičaja”

Učenici 1. razreda Osnovne škole Ante Curać Pinjac iz Žrnova finalizirali su cjelogodišnji eTwinning projekt “Legende našeg zavičaja”. Marljivim radom ispunili su sve zadaće projekta i uratke predstavili putem videokonferencije ostalim sudionicima u projektu.

Projektna nastava- turistička karta grada

Projektna nastava- turistička karta grada

Učenje može biti zanimljivo učenicima. Upravo ti zanimljivi načini učenja su dio projektne nastave kada se uči na kreativan i inovativan način, aktivno i izvan redovite nastave, ali u okviru nastavnog plana i programa.