Učenici 3. a Osnovne škole Split 3 već drugu godinu sudjeluju u međunarodnom eTwinning projektu “Živimo zeleno 2/Living greenly 2”, a učenici 4. c Osnovne škole Trstenik ove su se školske godine prvi put uključili u projekt.

Učenici 3. a Osnovne škole Split 3 već drugu godinu sudjeluju u međunarodnom eTwinning projektu “Živimo zeleno 2/Living greenly 2”, a učenici 4. c Osnovne škole Trstenik ove su se školske godine prvi put uključili u projekt.
Osnovna škola Fran Koncelak Drnje, u suradnji s Dječjem vrtićom “Igra” sudjeluje u provedbi projekta “Digitalni građanin”.
Učenici 3. a iz Osnovne škole Split 3 i 4. c iz Osnovne škole Trstenik uživali su u stvaranju rebusa “čakavski riči” koje su crtali na papiru ili izrađivali u digitalnom alatu Canva. Otkrivanje zagonetnih riječi pridonijelo je veselom ozračju u razredu i preraslo u pravo natjecanje u tome tko će smisliti što više rebusa.
U prostoru Drvodjeljske škole Zagreb, u ponedjeljak, 17. siječnja 2022. godine, za nastavnike općeobrazovnih sadržaja i za nastavnike strukovnih sadržaja održana je radionica uživo pod nazivom: “Praćenje i vrednovanje nastave uz pomoć digitalnih alata”.
U posljednjem nastavku upoznavanja digitalnih alata koji omogućavaju jednostavno i kreativno vrednovanje nastave Glazbene umjetnosti, predstavit ćemo dva nova i od prethodno navedenih, drukčija alata, Wizer.me i Plickers.
Nagradu „Global Teacher Award 2021” za osobito kreativne učitelje i nastavnike koji svojim radom znatno pridonose struci i unaprjeđenju društva u kojem djeluju, dobilo je 500 kandidata iz cijeloga svijeta od ukupno 26.000 nominiranih, a među njima su ove godine i tri hrvatske nastavnice.
U nastavku našeg upoznavanja digitalnih alata koji omogućuju jednostavno i kreativno vrednovanje nastave Glazbene umjetnosti, predstavit ćemo dva nova alata, Exam.net i Quizizz. Kao i u prethodnom članku, kada smo predstavili Socrative i Kahoot, ovi se alati mogu koristiti za sve vrste vrednovanja, kao i načine.
Učiteljice razredne nastave Osnovne škole “Antun i Stjepan Radić” iz Gunje u suradnji s knjižničarkom priključili se obilježavanju EU tjedna kodiranja i uz mnogo pažnje i truda djecu proveli kroz razne uzbudljive teme. EU tjedan kodiranja je manifestacije koja ima za cilj širenje digitalne pismenosti na kreativan i inspirativan način.
Provedbom Obrazovne reforme – Škole za život, čija je realizacija sustavno započela 2019. godine, svi su nastavni predmeti doživjeli veće ili manje korjenite promjene u vidu organizacije i raspodjele na obvezne i preporučene obrazovne sadržaje.
U proteklim tjednima smo predstavili bogatstvo dostupnih e-Škole digitalnih obrazovnih sadržaja i prikazali smo praktične primjere nastavnih aktivnosti koje uključuju njihovo korištenje u odabranim predmetima: Engleski jezik, Sociologija i Politika i gospodarstvo u webinaru “e-Škole digitalni sadržaji za učenje i poučavanje u mojoj nastavi“.