Različiti medijski korisnici društvene mreže koriste na potpuno drugačiji način. Pritom osobito možemo razlikovati aktivno i pasivno korištenje mreža.

Različiti medijski korisnici društvene mreže koriste na potpuno drugačiji način. Pritom osobito možemo razlikovati aktivno i pasivno korištenje mreža.
Influenceri ponekad (ne)namjerno šire dezinformacije – iz neznanja, prenoseći informacije koje nisu provjerili, ili iznoseći svoje mišljenje kao činjenice. Prijedloge za razgovor s djecom o ovoj temi prenosimo iz priručnika “Mediji i dezinformacije” u izdanju Društva za komunikacijsku i medijsku kulturu.
U sklopu Festivala znanosti 2025., u utorak 6. svibnja 2025. od 16:40 do 17:25 sati, po prvi puta u Ekonomskoj i birotehničkoj školi Bjelovar održano je predavanje pod nazivom „Snapchat izazovi –...
U sklopu Dana medijske pismenosti učenici 8.a razreda OŠ braće Radića Pakrac, pod vodstvom nastavnice Martine Nenadović Lneniček, sudjelovali su u radionici na temu Kako rade algoritmi na društvenim mrežama.
Povodom Dana sigurnijeg interneta i u sklopu eTwinning projekta “Razvoj emocionalne inteligencije kod učenika osnovnih škola”, učenici 15. OŠ Šatorovići iz Brčkog i učenici OŠ kraljice Jelene iz Solina proveli su niz zajedničkih aktivnosti.
U sklopu 16. Festivala prava djece, učenici 2.C razreda Gimnazije Vukovar aktivno su sudjelovali na radionici „Kako prepoznati granicu između sadržaja koji pomažu od onih koji odmažu?“.
Bilo da želimo nešto objaviti ili pogledati što su drugi ljudi podijelili – možemo provesti sate na društvenim mrežama, a da to ni ne primijetimo. I jedva čekamo da ponovno započnemo “skrolati”.
Što vas zanima o cyberbullyingu? To je pitanje globalni ured UNICEF-a postavio mladima i dobio na tisuće odgovora iz cijelog svijeta. Cyberbullying se događa na društvenim mrežama, platformama za dopisivanje i igranje igara.
Bilo da želimo nešto objaviti ili pogledati što su drugi ljudi podijelili – možemo provesti sate na društvenim mrežama – a da to ni ne primijetimo. I jedva čekamo da ponovno započnemo “skrolati”.
Novo istraživanje o korištenju društvenih mreža širom svijeta otkriva koliko vremena prosječni korisnici provode na različitim platformama.