prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

O društvenim mrežama na satu razrednika

Kao razrednica, Mirta Balog Lovreković iz osnovne škole dr. Vinka Žganca u Zagrebu, je prepoznala važnost ove teme te ju provodi na satu razrednika sa svakom generacijom.

Učenici su danas svakodnevno prisutni na društvenim mrežama. O tome je važno govoriti u školi, a razrednik ima važnu ulogu u prevenciji govora mržnje, online zlostavljanja ali i sigurnosti na internetu.

Danas se ne smije zanemariti činjenica da su mladi svakodnevno na društvenim mrežama. Koriste ih i ranije nego bi zakonski smjeli. Zbog toga je važno krenuti s edukacijom o sigurnosti i zaštiti na internetu ali i online zlostavljanju što je ranije moguće.

Iako je u osnovnim školama uveden sat informatike od prvog razreda na kojima se učenike educira o sigurnosti na internetu ne treba zanemariti važnost sata razrednika te ulogu razrednika vezano za ovu temu. Govor mržnje i online zlostavljanja su na žalost prisutna na društvenim mrežama, stoga je nužno provoditi preventivne programe.

Kao razrednica, Mirta Balog Lovreković iz osnovne škole dr. Vinka Žganca u Zagrebu, je prepoznala važnost ove teme te ju provodi na satu razrednika sa svakom generacijom. U tome joj pomaže brošura „Kako se zaštititi u svijetu interneta i mobilnih uređaja?“ koju je izdao HAKOM. Svim učenicima petih razreda osnovnih škola u RH šalju se ažurirane brošure s ključnim savjetima o sigurnom korištenju Interneta. Brošura se nalazi i u digitalnom obliku na stranici od HAKOM-a na sljedećoj poveznici.

Na satu razrednika Mirta Balog Lovreković je zajedno s učenicima 5.a  razreda prošla kroz teme kao što su: Odgovornost čuvanja podataka o sebi, Pismenost (medijska, informacijska i digitalna), Online zlostavljači, Društvene mreže i mediji, Umjetna inteligencija (AI), Što gubimo kada izgubimo mobitel? Nakon nekoliko sati čitanja, razgovora i rasprava učenici su napravili plakate.