engleski jezik
Once Upon a Time

Once Upon a Time

Kao temu godišnjega projekta Osnovna škola Vladimir Nazor u Čepinu odabrala je bajke. Projekt naziva ‘Bajka u školi’ svoju je krunu trebao imati u periodu oko Dana škole, što je krajem svibnja. Budući da su mjere sprječavanja pandemije onemogućile zamišljenu izvedbu većinu planiranih školskih aktivnosti, i ovaj je projekt doživio prilagodbu u smislu digitalizacije.

 

 

 

dodati Monika Pavić i Maja Jurić -babajja

Once Upon a Time

Vizualna poezija u dodatnoj nastavi engleskog jezika

Jedan od izazova nastave na daljinu jest rad s nadarenim učenicima. U Osnovnoj školi Vladimir Nazor u Čepinu nastava engleskog jezika posebno je motivirajuća određenom broju učenika osmih razreda tek ako nadilazi redoviti program i planirane nastavne sadržaje. Iz toga razloga daroviti učenici u nastavi na dalju često dobiju na odabir složeniju verziju nekoga zadatka ili novi dodatni zadatak koji bi potaknuo njihovu znatiželju i kreativnost.  

Once Upon a Time

“Recreating Paintings With Stuff You Can Find at Home”

Učiteljica engleskog jezika Jasminka Šilović u suradnji s knjižničarkom Kristinom Darmopil uz pomoć učenika šestih razreda Osnovne škole Ksavera Šandora Gjalskoga iz Zagreba proveli su projektni zadatak “Recreating Paintings With Stuff You Can Find at Home” tijekom nastave na daljinu.

 

 

 

Once Upon a Time

Ecology Alphabet

Učenici 8b razreda Osnovne škole Vladimir Nazor u Čepinu često su vrlo kreativni u realizaciji svojih digitalnih domaćih zadaća. Dio učenika osjeća se vrlo ugodno i sigurno izrađujući uratke na svojim računalima u raznim aplikacijama.

 

Once Upon a Time

Nastava na daljinu potiče kritičko i kreativno razmišljanje (o turizmu)

Učenici Ekonomsko-birotehničke škole (smjer Hotelijersko-turistički tehničar) u Slavonskome Brodu i njihova profesorica Ivana Opačak polako prevladavaju izazove nastave na daljinu i postaju svjesni njezinih blagodati. Tijekom 4 sata nastave engleskoga jezika uspješno su ovladali novim digitalnim alatima (Padlet, Genial.ly, Tricider) koji će im koristiti u procesu komunikacije i suradničkoga učenja, ali i diseminacije rezultata i vrednovanja ishoda učenja. U okviru 10. nastavne cjeline “True Art“ obradili su nastavnu jedinicu “Tourism in Dubrovnik“ nakon koje će uslijediti usvajanje vještine uspješnoga prezentiranja i predstavljanje lokalnih znamenitosti po izboru učenika.