Povodom Svjetskog i Europskog tjedna novca Štedopis je proveo Natjecanje u financijskoj pismenosti mladih u kojem je sudjelovalo više od 200 učenika iz 246 škola iz cijele Hrvatske.
Povodom Svjetskog i Europskog tjedna novca Štedopis je proveo Natjecanje u financijskoj pismenosti mladih u kojem je sudjelovalo više od 200 učenika iz 246 škola iz cijele Hrvatske.
Prva srednja škola Beli Manastir obilježila je Svjetski i Europski tjedan novca pod sloganom kojeg je objavilo Ministarstvo financija “Ne budi kao guska u magli, s financijama ne nagli!”.
Cilj projekta je razvoj financijskog obrazovanja mladih kako bi unaprijedili razine financijske pismenosti i time stekli financijske kompetencije koje su im nužne u svakodnevnom životu. U sklopu...
Završeno je treće izdanje besplatnoga obrazovnog programa Raise the Bar Youth, koji je tijekom prvog polugodišta ove školske godine okupio 1.576 maturanata iz srednjih škola s turističkim i ugostiteljskim usmjerenjima diljem Hrvatske.
Financijska pismenost predstavlja ključnu kompetenciju za svakodnevni život u suvremenom društvu. Učenici tako stječu znanja i vještine potrebne za donošenje odgovornih financijskih odluka, upravljanje osobnim financijama i troškovima te dugoročno planiranje. U okviru nastave matematike financijska pismenost nudi priliku za integraciju teorijskih znanja s praktičnim primjenama, stvarajući bogato i motivirajuće učenje.
U petak, 6. prosinca 2024. godine, učenici vukovarske gimnazije sudjelovali su u terenskoj nastavi organiziranoj u okviru eksperimentalne primjene kurikuluma fakultativnog predmeta “Umjetna inteligencija: od koncepta do primjene”, koji se provodi kroz CARNET-ov projekt BrAIn i u sklopu fakultativnog predmeta Financijska pismenost.
U vremenu od 12. do 17. svibnja 2024. godine u Istanbulu je održana druga aktivnost u sklopu projekta “Raising youth generation throught financial literacy” u kojoj je sudjelovala Prva ekonomska škola iz Zagreba.
Nizom aktivnosti učenici 3. razreda Osnovne škole Bakar uključili su se u obilježavanje ovog dana kako bi kao maleni i vjerni štediše na vrijeme stjecali financijske kompetencije koje će im koristiti u svakodnevnom životu.
Kako su učiteljica matematike Sandra Štiks i učiteljica razredne nastave Mirna Lišnić provele projekt financijske pismenosti u Osnovnoj školi August Šenoa u Osijeku, možete pročitati u ovom članku.
Potaknuti financijskim previranjima, galopirajućom inflacijom, te propadanjem banaka u SAD-u, proveli su istraživanje kod učenika srednjih škola na temu financijske pismenosti.