U razdoblju od 17. do 19. listopada 2025. godine, na prostoru Gazometro Ostiense u Rimu, održan je Maker Faire Rome – The European Edition, manifestacija koja svake godine okuplja inovativne umove iz cijelog svijeta.
U razdoblju od 17. do 19. listopada 2025. godine, na prostoru Gazometro Ostiense u Rimu, održan je Maker Faire Rome – The European Edition, manifestacija koja svake godine okuplja inovativne umove iz cijelog svijeta.
Učenici drugih razreda Gimnazije Vukovar, prema preporuci Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih, posjetili su kino kako bi pogledali povijesni film o kralju Tomislavu, prvom hrvatskom kralju i simbolu nacionalnog identiteta.
U Gradskoj knjižnici Vukovar, Odjelu za mlade „Spajalica“, 14. listopada 2025. održana je radionica Geotermalni izvori energije u Vukovaru?.
Na 14. Znanstvenom pikniku, održanom 3. i 4. listopada u Gornjoj Stubici, učenice Gimnazije Vukovar predstavile su niz kreativnih pokusa. Posebno su zanimanje izazvale radionice o bakterijama i virusima te mogućnost da posjetitelji izrade vlastite modele od plastelina. Sudjelovanje na ovakvim manifestacijama potiče učenike na istraživanje, kreativno razmišljanje i učenje kroz iskustvo, dok znanost pretvara u igru, pustolovinu i inspiraciju za sve generacije.
Projekt vukovarskih gimnazijalaca „Small Steps to Mega Results: How Students Turned Their School into a Hub of Green Innovation“ uvršten je među devet nagrađenih europskih projekata u sklopu ovogodišnjeg poziva 2025 Call for Innovative Green Education Actions.
Pod motom „Žedni znanja? Gladni znanja?“, od 29. rujna do 5. listopada 2025. obilježava se 19. Tjedan cjeloživotnog učenja – nacionalna obrazovna kampanja koja potiče kulturu učenja i trajnog stjecanja znanja i vještina.
Svjetski dan srca obilježava se 29. rujna s ciljem podizanja svijesti o važnosti prevencije kardiovaskularnih bolesti kao vodećeg uzroka smrti u Hrvatskoj i svijetu.
Na 49. Hrvatskom salonu inovacija s međunarodnim sudjelovanjem – INOVA 2025, održanom od 25. do 27. rujna u Zagrebu, sudjelovali su i učenici Gimnazije Vukovar Nikola Uglik i David Šijanović.
Interdisciplinarni projekti sve se češće pokazuju kao učinkovit način poučavanja. Povezujući različita predmetna područja, stvaraju kontekste bliske učenicima.
Stručno usavršavanje ravnatelja čini važan element kontinuiranog profesionalnog razvoja i osnaživanja kapaciteta obrazovnog sustava.