MOOC
Što je MOOC (masovni otvoreni online tečaj)?

Što je MOOC (masovni otvoreni online tečaj)?

Skalabilnost koju omogućava IKT te razine i vrste komunikacije i kolaboracije koje omogućavaju alati društvenog softvera i društveni mediji (eng. social media) doveli su do sve raširenijeg fenomena – takozvanih masovnih otvorenih online tečajeva (eng. massive open online course – MOOC).

Crtica o MOOC-ovima

Crtica o MOOC-ovima

MOOC, akronim za Masovni otvoreni online tečaj, oblik je poučavanja na daljinu koji postoji tek desetak godina. Predstavlja online tečaj koji je namijenjen velikom broju korisnika s otvorenim pristupom svim obrazovnim sadržajima putem interneta u vrijeme kada to njima najviše odgovara. Polaznicima je, najčešće kroz forume, omogućen visok stupanj interakcije s voditeljem edukacije (online mentorom) i drugim polaznicima kao i automatsko/neposredno primanje povratnih informacija o dovršetku pojedinih aktivnosti u tečaju.

Kreće drugi krug masovnog online tečaja za korištenje platforme u  sklopu projekta Europske unije Obzor 2020 – CRISS

Kreće drugi krug masovnog online tečaja za korištenje platforme u sklopu projekta Europske unije Obzor 2020 – CRISS

Svi zainteresirani nastavnici koji žele sudjelovati u online pIlotu projekta CRISS, a koji se nisu uspjeli registrirati ili završiti tečaj u prvom krugu, imaju priliku registrirati se i/ili proći novi krug masovnog online tečaja (MOOC-a) za korištenje platforme u sklopu projekta CRISS. Cilj je MOOC-a obrazovati nastavnike za poučavanje i vrednovanje digitalnih kompetencija na suvremenoj i modularnoj platformi koja potiče učenike na kreativan i suradnički rad.

Kreće drugi krug masovnog online tečaja za korištenje platforme u  sklopu projekta Europske unije Obzor 2020 – CRISS

Uspješno završen drugi CARNetov ISE MOOC: obrazovni trendovi i digitalni alati u nastavi

Protekli tjedan uspješno je završen drugi CARNetov ISE MOOC, masovni otvoreni online tečaj u kojemu je sudjelovalo 500 polaznika iz različitih krajeva u Hrvatskoj. Tečaj „ISE MOOC: obrazovni trendovi i digitalni alati u nastavi“ bio je namijenjen prvenstveno učiteljima koji žele realizirati suvremenu nastavu s fokusom (ali ne isključivo) na tzv. STEM područje, no tečaju se moglo priključiti i nenastavno osoblje škole, obrazovni stručnjaci i svi zainteresirani za obrazovne trendove i realizaciju suvremene nastave.