Biblioterapija, praksa korištenja knjiga i književnosti za podršku emocionalnom i mentalnom blagostanju, može biti vrijedan alat za učitelje na svim razinama obrazovanja.

Biblioterapija, praksa korištenja knjiga i književnosti za podršku emocionalnom i mentalnom blagostanju, može biti vrijedan alat za učitelje na svim razinama obrazovanja.
Cijeli svijet nastoji ići u korak s razvojem moderne tehnologije. Nastavnici u školama pomažu mladim ljudima da se nauče koristiti svim čarima modrenoga života na pravilan način.
Najvažniji motiv za rad u školi i u životu jest zadovoljstvo u radu, u njegovu rezultatu i vrijednosti koje taj rezultat ima kako za učenika tako i za zajednicu.
Formativno ocjenjivanje predstavlja neprocjenjiv alat u rukama nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture, omogućavajući im da kontinuirano prate napredak učenika, prilagođavaju nastavu njihovim potrebama te ih motiviraju za daljnji razvoj.
Proteklih godina, školska psihologinja u Osnovnoj školi Pantovčak, stručno se usavršavala putem organiziranih tečajeva u sklopu Erasmus+ programa i ponijela korisna iskustva. Ove godine odlučila se za Job Shadowing koji joj je omogućila osnovna škola u Beču, Volkschule Salvatore Keisermuehlen kao jedna od nekoliko škola u Beču koje su se povratno javile kao mogući domaćini.
Učenici 6. i 8. razreda OŠ Bukovac su u šk. god 2023./2024. pod mentorstvom učiteljice engleskog jezika Jasmina Klanac sudjelovali u eTwinning projekt “From AI to A+” koji je stavio naglasak na korištenje obrazovnih alata umjetne inteligencije u nastavi. Dok je umjetna inteligencija služila kao sredstvo, ključne teme koje su istraživane i prakticirane u ovom projektu uključivale su kulturnu, društvenu i klimatsku održivost.
Dana 24. svibnja 2024. godine, u Zagrebu je održana radionica Teaching, non tellling: Teaching with questions and process level feedback.
U travnju 2024. godine u Srednjoj školi Isidora Kršnjavoga Našice provedeno je istraživanje na razini škole pomoću upitnika za učenike kojemu je cilj dobiti povratne informacije o nastavi uz pomoć digitalnih alata koja se provodi u školi.
Ministarstvo kulture i medija u ožujku 2024. objavilo je priručnik “Primjena videoigara u nastavi – Smjernice za postizanje uspješnih ishoda učenja”, namijenjen odgojno-obrazovnim djelatnicima u osnovnim i srednjim školama.
Prijevod priručnika koji je objavilo Ministarstvo kulture i medija vrijedan je resurs za nastavnike u osnovnim i srednjim školama, sa smjernicama i nizom konkretnih primjera za uspješnu integraciju videoigara u obrazovni proces.