U svakom razrednom odjelu ima učenika koji su emocionalno jako zreli i odlično socjalizirani od prvog dana. Također, u svakom odjelu uvijek ima i sramežljive, tihe i samozatajne djece do koje je teško doprijeti. Zna se dogoditi da prođu tjedni dok se takvoj djeci čuje glas. Često prođe cijeli 1. razred dok se takvo dijete ne odvaži i samostalno poželi nešto ispričati dok ga cijeli razred sluša.
Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o načinu organiziranja i izvođenju nastave u strukovnim školama
Ministarstvo znanosti i obrazovanja izvješćuje javnost da je u Narodnim novinama, broj 130/2020., objavljen Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o načinu organiziranja i izvođenju nastave u strukovnim školama.
Korištenje virtualne stvarnosti u nastavi
“Augmented reality” tj. virtualna stvarnost je inovativna metoda poučavanja prilagođena tzv. “globalnim” učenicima. Učenici Trgovačke i komercijalne škole Davor Milas iz Osijeka dobili su zadatak postaviti fotografije životinja iz svoje kućne okoline na digitalne platforme.
Wakelet – platforma za stvaranje “kolekcija” za nastavu
Učiteljica 2. razreda Osnovne škole Ivan Filipović iz Osijeka otkrila je platformu Wakelet na početku nastave na daljinu i pružila platformi značajno mjestu u poučavanju.
Mobilne aplikacije u GLOBE programu
GLOBE program razvio je nekoliko “pametnih” aplikacija koje će učenicima približiti znanost i znanstvena istraživanja. Uz ove aplikacije koje se predstavljaju, učenici Osnovne škole Ivan Filipović i Osnovne škole Antun Mihanović iz Osijeka, postaju produžena ruka znanstvenika u svakom kutku našeg planeta.
Nastava povijesti na daljinu
Učenici Osnovne škole Dinka Šimunovića Hrvace tijekom nastave povijesti na daljinu prikupljanju radove za koje će dobiti ocjene. Kontinuiranim radom na različitim zadatcima stječu različite vještine i znanja, uče istraživati, primjenjivati znanje, upotrebljavati različite digitalne alate i pokazuju svoju kreativnost, a i ozbiljan pristup radu.
Kamena priča
Učenici petih razreda Osnovne škole Dinka Šimunovića Hrvace ostali su nemalo iznenađeni kad su kao glavni “alat” i motiv školske godine 2018./2019. u nastavi povijesti dobili KAMEN. Tijekom godine kroz redovnu, terensku i izvanučioničnu nastavu, učenici su izrađivali različite predmete, natpise, igre i posjetili razna mjesta poput muzeja i arheološkog nalazišta, a kao središnja je tema uvijek bio kamen.
Motivacija u nastavi
“Kažu da motivacija ne traje dugo. Pa, ne traje ni kupanje, zato ga i preporučujemo svakodnevno.” (Zig Ziglar)
Obavijest o otvorenom javnom savjetovanju o Nacrtu Pravilnika o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima
Ministarstvo znanosti i obrazovanja otvorilo je u četvrtak, 1. lipnja 2017. godine, javno savjetovanje o Nacrtu Pravilnika o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima. Rok za zaprimanje komentara zainteresirane javnosti je u subotu, 1. srpnja 2017. godine.
Panda – projektna nastava za darovitu djecu
Projekt Panda inovativni je projekt edukativnog karaktera koji u sinergiji civilnog, javnog i privatnog sektora, predlaže aktivnosti i metode rada s darovitom djecom polaznicima od 1. do 4. razreda osnovne škole. Projekt se metodološki oslanja na istraživačku i projektnu nastavu, koja obuhvaća aktualne teme i izazove svijeta u kojemu živimo: bioraznolikost, održivi razvoj, energiju te zaštitu okoliša i prirode.