prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
nastava
Veseli plišanac kao razredni ljubimac

Veseli plišanac kao razredni ljubimac

U svakom razrednom odjelu ima učenika koji su emocionalno jako zreli i odlično socjalizirani od prvog dana. Također, u svakom odjelu uvijek ima i sramežljive, tihe i samozatajne djece do koje je teško doprijeti. Zna se dogoditi da prođu tjedni dok se takvoj djeci čuje glas. Često prođe cijeli 1. razred dok se takvo dijete ne odvaži i samostalno poželi nešto ispričati dok ga cijeli razred sluša.

Korištenje virtualne stvarnosti u nastavi

Korištenje virtualne stvarnosti u nastavi

“Augmented reality” tj. virtualna stvarnost je inovativna metoda poučavanja prilagođena tzv. “globalnim” učenicima. Učenici Trgovačke i komercijalne škole Davor Milas iz Osijeka dobili su zadatak postaviti fotografije životinja iz svoje kućne okoline na digitalne platforme.

Korištenje virtualne stvarnosti u nastavi

Mobilne aplikacije u GLOBE programu

GLOBE program razvio je nekoliko “pametnih” aplikacija koje će učenicima približiti znanost i znanstvena istraživanja. Uz ove aplikacije koje se predstavljaju, učenici Osnovne škole Ivan Filipović i Osnovne škole Antun Mihanović iz Osijeka, postaju produžena ruka znanstvenika u svakom kutku našeg planeta.

 

 

Korištenje virtualne stvarnosti u nastavi

Nastava povijesti na daljinu

Učenici Osnovne škole Dinka Šimunovića Hrvace tijekom nastave povijesti na daljinu prikupljanju radove za koje će dobiti ocjene. Kontinuiranim radom na različitim zadatcima stječu različite vještine i znanja, uče istraživati, primjenjivati znanje, upotrebljavati različite digitalne alate i pokazuju svoju kreativnost, a i ozbiljan pristup radu.

Korištenje virtualne stvarnosti u nastavi

Kamena priča

Učenici petih razreda Osnovne škole Dinka Šimunovića Hrvace ostali su nemalo iznenađeni kad su kao glavni “alat” i motiv školske godine 2018./2019. u nastavi povijesti dobili KAMEN. Tijekom godine kroz redovnu, terensku i izvanučioničnu nastavu, učenici su izrađivali različite predmete, natpise, igre i posjetili razna mjesta poput muzeja i arheološkog nalazišta, a kao središnja je tema uvijek bio kamen.  

Korištenje virtualne stvarnosti u nastavi

Motivacija u nastavi

“Kažu da motivacija ne traje dugo.  Pa, ne traje ni kupanje, zato ga i preporučujemo svakodnevno.” (Zig Ziglar)

Korištenje virtualne stvarnosti u nastavi

Panda – projektna nastava za darovitu djecu

Projekt Panda inovativni je projekt edukativnog karaktera koji u sinergiji civilnog, javnog i privatnog sektora, predlaže aktivnosti i metode rada s darovitom djecom polaznicima od 1. do 4. razreda osnovne škole. Projekt se metodološki oslanja na istraživačku i projektnu nastavu, koja obuhvaća aktualne teme i izazove svijeta u kojemu živimo: bioraznolikost, održivi razvoj, energiju te zaštitu okoliša i prirode.