organizacija
Organizacija grupnog rada u učionici

Organizacija grupnog rada u učionici

Grupni je rad u učionici jednaki izazov za nastavnike i za učenike. Postoje učenici koji preferiraju individualan rad i skloniji su izbjegavati grupne zadatke gdje je predviđena suradnja s razrednim kolegama. Naravno, postoje i tipovi učenika koji više vole raditi u manjim grupama. Grupnim se radom razvijaju različite sposobnosti kod djece i učenika te potrebno je poticati ih na ovakvu vrstu suradnje od najnižih razreda osnovne škole. 

Kako organizirati vrijeme?

Kako organizirati vrijeme?

Obaveze u školi se nagomilavaju, dio tvog vremena zauzimaju i izvanškolske aktivnosti, a svakako želiš dio vremena provesti i s prijateljima. Kako sve to uskladiti?

Kako organizirati vrijeme?

Kako preživjeti tinejdžersko razdoblje i radne navike jednog tinejdžera (drugi dio)

Doba adolescencije. Razdoblje života kojeg se većina roditelja pribojava i iščekuje s velikom strepnjom. Je li roditeljski strah opravdan ili ne, individualno ovisi o svakom djetetu. Promjene će biti vidljive i u fizičkom, ali i psihičkom pogledu. Brojni roditelji čija su djeca donedavno s lakoćom rješavala školske i izvanškolske obveze, mogli bi se susresti s izazovom u kojem se čini kako ništa ne ide onako kako je bilo prije. Radne se navike stječu od najranije dječje dobi i što su one kvalitetnije, temeljitije i stabilnije, to će prijelaz u tinejdžersko doba biti manje stresan i buntovan.