prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
pisanje
Bolje učimo ako pišemo rukom

Bolje učimo ako pišemo rukom

Kad zapisujemo rukom, bolje učimo nego kad slova pišemo na tipkovnici. Pokazalo je to zajedničko istraživanje norveške znanstvenice Anne Mangen sa Sveučilišta Stavanger i francuskog neurofiziologa Jean-Luca Velayja sa Sveučilišta Marseille. 

Jezične pogreške i navike u pisanju

Jezične pogreške i navike u pisanju

U okviru nastave Hrvatskoga jezika u OŠ Ivana Gorana Kovačića Vrbovsko provedeno je istraživanje o jezičnim pogreškama i navikama u pisanju među učenicima viših razreda.

Svjetski dan poezije

Svjetski dan poezije

Učenici osmih razreda OŠ “August Cesarec” iz Ivankova pjesničkim ostvarenjima obilježili su ovaj važan dan. Svjetski dan poezije obilježava se na prvi dan proljeća, a proglasio ga je UNESCO 21. ožujka 1999.

Putokaz za pisanje eseja

Putokaz za pisanje eseja

Borite li se s pisanjem eseja? Zbunjuje vas gdje vaši argumenti počinju, a završavaju zaključci. Donosimo vam plan u pet točaka koji će vam olakšati pisanje.

Timska nastava posvećena svjetskom danu pisanja pisama

Timska nastava posvećena svjetskom danu pisanja pisama

U petak, 17. svibnja 2024. godine, nastavnica kompjutorske daktilografije i poslovnih komunikacija, Aleksandra Hohnjec, mag. oec., i nastavnica engleskog jezika, Sonja Ognjačević, prof., zajedno su održale sat kompjutorske daktilografije u 3. d razredu (grupa B) Ekonomske i birotehničke škole Bjelovar.

Radionice pisanja slikovnica

Radionice pisanja slikovnica

Do 12. veljače otvorene su prijave na besplatne radionice pisanja slikovnica uz stručno vodstvo književnice Ane Đokić, dobitnice brojnih književnih nagrada i priznanja.

Ah, to stvaralačko pisanje

Ah, to stvaralačko pisanje

Rad s učenicima od 1. do 4. razreda osnovne škole pruža neizmjerne mogućnosti u poticanju i razvijanju stvaralačkog pisanja. Sastavni dio nastave pisanoga izražavanja je stvaralačko pisanje. Za učenike je pisanje stresna aktivnost pa je cilj ovoga članka prikazati različite motivacijske postupke koji će u učenicima pobuditi unutarnju motivaciju za pisanjem. Pored motivacije za pisanje potrebno je učenike poučiti vještini te strategijama pisanja, usmjeravati ih i voditi kroz njihov razvoj pisanoga izražavanja. Tijekom čitanja i pregledavanja sastavaka uočeno je da su rečenice jednostavne, vrlo često sastavljene samo od imenice i glagola te da vrlo rijetko koriste pridjeve. Dio učenika piše sastavke bez vidljive sadržajne smislenosti i strukturne povezanosti.