programiranje
Obilježen europski tjedan kodiranja

Obilježen europski tjedan kodiranja

I ove godine na satima informatike u suradnji s knjižničarkom obilježen je Europski tjedan kodiranja, CodeWeek u Osnovnoj školi Siniše Glavaševića u Vukovaru. Na taj način žele potaknuti učenike da nauče nešto više o tehnologiji i programiranju koje je kreativno, zanimljivo i zabavno.

Božićne aktivnosti programiranja

Programiranje i elektronika u 3. razredu

Višegodišnje iskustvo u radu s najmlađima pokazuje kako su aktivnosti u koje je uključena informacijska i komunikacijska tehnologija najviše posjećene i najbolje prihvaćene. To su aktivnosti koje potiču učenike da slobodno i otvoreno iskažu svoju umješnost, maštovitost i domišljatost u radu.

Izazov “CodeWeek 4 All”

Izazov “CodeWeek 4 All”

Učenje programiranja pomaže u shvaćanju svijeta oko sebe koji se brzo mijenja, da proširimo razumijevanje o tome kako funkcionira tehnologija i da razvijemo vještine i sposobnosti kako bismo istraživali nove ideje i bili inovativni. Izazov “Code Week 4 All challenge” potiče da aktivnosti povezujete s drugim aktivnostima koje organiziraju prijatelji, kolege i poznanici , a moguće je i osvojanje Potvrde o izvrsnosti Tjedna programiranja.

Računalno razmišljanje i programiranje

Računalno razmišljanje i programiranje

Srednja strukovna škola bana Josipa Jelačića iz Sinja se i ove godine priključila društvenoj inicijativi European Code Week 2020. čiji je cilj na zabavan i angažirajući način učenicima približiti programiranje i digitalnu pismenost. U školi su organizirane i održane brojne edukativne i kreativne radionice za učenike u informatičkim kabinetima. 

Računalno razmišljanje i programiranje

Games for Learning Algorithmic Thinking – GLAT

U okviru Erasmus+ projekta “GLAT” (Games for Learning Algorithmic Thinking) tj. “Učenje uz pomoć igara u razrednoj nastavi” uključili su se učenici nižih razreda Osnovne škole “Sveti Matej” Viškovo. Primjenom novih nastavnih metoda, suvremenih oblika učenja i poučavanja, poticanjem na suradničko i aktivno učenje korištenjem različitih digitalnih alata i igara učenici su realizirali projektne aktivnosti.