programiranje
Programiranje i elektronika u 3. razredu

Programiranje i elektronika u 3. razredu

Višegodišnje iskustvo u radu s najmlađima pokazuje kako su aktivnosti u koje je uključena informacijska i komunikacijska tehnologija najviše posjećene i najbolje prihvaćene. To su aktivnosti koje potiču učenike da slobodno i otvoreno iskažu svoju umješnost, maštovitost i domišljatost u radu.

Izazov “CodeWeek 4 All”

Izazov “CodeWeek 4 All”

Učenje programiranja pomaže u shvaćanju svijeta oko sebe koji se brzo mijenja, da proširimo razumijevanje o tome kako funkcionira tehnologija i da razvijemo vještine i sposobnosti kako bismo istraživali nove ideje i bili inovativni. Izazov “Code Week 4 All challenge” potiče da aktivnosti povezujete s drugim aktivnostima koje organiziraju prijatelji, kolege i poznanici , a moguće je i osvojanje Potvrde o izvrsnosti Tjedna programiranja.

Računalno razmišljanje i programiranje

Računalno razmišljanje i programiranje

Srednja strukovna škola bana Josipa Jelačića iz Sinja se i ove godine priključila društvenoj inicijativi European Code Week 2020. čiji je cilj na zabavan i angažirajući način učenicima približiti programiranje i digitalnu pismenost. U školi su organizirane i održane brojne edukativne i kreativne radionice za učenike u informatičkim kabinetima. 

Računalno razmišljanje i programiranje

Games for Learning Algorithmic Thinking – GLAT

U okviru Erasmus+ projekta “GLAT” (Games for Learning Algorithmic Thinking) tj. “Učenje uz pomoć igara u razrednoj nastavi” uključili su se učenici nižih razreda Osnovne škole “Sveti Matej” Viškovo. Primjenom novih nastavnih metoda, suvremenih oblika učenja i poučavanja, poticanjem na suradničko i aktivno učenje korištenjem različitih digitalnih alata i igara učenici su realizirali projektne aktivnosti.

Računalno razmišljanje i programiranje

Sat kodiranja HoC2019

U razdoblju između 9. i 13. prosinca 2019. godine u Gimnaziji Vukovar održano je niz radionica povodom globalnog događanja poznatog pod nazivom „Sat kodiranja“ (Hour of Code). Jedna od aktivnosti bila je izrada računalne igre pomoću GameMaker softverske platforma orijentirane na stvaranje 2D igara i ostalih grafičkih aplikacija razvijena od strane YOYO Games-a.

Računalno razmišljanje i programiranje

Europski tjedan vještina 2019 ušao i u vukovarsku gimnaziju

European Vocational Skills Week 2019 po prvi je puta obilježen u Gimnaziji Vukovar interaktivnom izložbom Arduino projekata. Europski tjedan vještina stečenih u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju godišnja je kampanja pokrenuta 2016. godine, osmišljena u svrhu promicanja strukovnog obrazovanja i osposobljavanja, održavanjem niza manifestacija diljem Europe na lokalnoj, regionalnoj i nacionalnoj razini.