prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
psihologija
Rivalitet između braće i sestara

Rivalitet između braće i sestara

Bez obzira na značajan trend povećanja obitelji sa samo jednim djetetom, još uvijek su češće obitelji s dvoje ili više djece. Velik broj djece s braćom/sestrama oformit će s njima odnos baziran na „bratskom“ prijateljstvu, ali, bez obzira na to, određena razina rivaliteta i sukoba među braćom/sestrama izrazito je česta (gotovo pa uobičajena i očekivana). Često taj rivalitet započinje čak i prije rođenja drugog djeteta te se nastavlja tijekom rasta i razvoja djece. 

Perfekcionizam: kad odlično nije dovoljno

Perfekcionizam: kad odlično nije dovoljno

Znanost psihologije definira perfekcionizam kao „izraženu težnju osobe da od sebe ili od drugih zahtijeva izuzetno visoku ili čak besprijekornu razinu efikasnosti, veću od one koju zahtijeva konkretna situacija“ (APA Dictionary of Psychology). Pojednostavljeno, to je ljudska potreba da se osjećamo, izgledamo i budemo savršeni.

Perfekcionizam: kad odlično nije dovoljno

Pažnja i poremećaj pažnje

Razvoju pažnje i koncentracije kod djece mogu pomoći brojne aktivnosti od kojih vrijedi izdvojiti precrtavanje jednostavnijih i složenijih predložaka, bojanje vlastitih crteža ili predložaka u bojankama, slaganje različitih slagalica, pronalaženje skrivenih likova i traženje razlika na sličnim slikama te brojne druge aktivnosti.

Dosjei X: Psihologija protiv Fizike

Dosjei X: Psihologija protiv Fizike

U projektu koji je trajao od rujna 2024. do veljače 2025. sudjelovali su učenici četvrtog razreda gimnazije A. G. Matoša, Đakovo pod mentorstvom profesorice fizike i psihologinje te učenici četvrtog razreda Isusovačke klasične gimnazije s pravom javnosti u Osijeku pod mentorstvom profesorice fizike.

Kako pohvala utječe na dječji razvoj

Kako pohvala utječe na dječji razvoj

Pozitivna povratna informacija intuitivno se čini kao neupitno pozitivan način komunikacije roditelja i odgajatelja s djecom, no način na koji je ona formulirana i prenesena djeci može imati različite implikacije za dječji psihički razvoj.