refleksija
Kako nastavnici mogu provoditi proces “Potrage za učenjem” (prvi dio)

Kako nastavnici mogu provoditi proces “Potrage za učenjem” (prvi dio)

Što je učenje? Prema definiciji učenje je djelatan oblik stjecanja znanja i umijeća te njihova zadržavanja i reproduciranja na svim područjima psihofizičkog života. Što je „Potraga za učenjem“ (eng. Looking for Learning) i zašto se upravo ova nastavna metoda već godinama provodi u svjetskim obrazovnim procesima? „Potraga za učenjem“ suvremena je metoda koja nastavnicima omogućava povratnu informaciju o tome kako njihovi učenici uče, usvajaju znanje i gradivo i daje stvarni uvid u proces učenja.

Drugi SELFIE forum

Drugi SELFIE forum

Drugi SELFIE forum održat će se online 7. i 8. listopada. Ovaj događaj organizira Zajednički istraživački centar (JRC) B4, u suradnji s Glavnom upravom za obrazovanje, mlade, sport i kulturu (DG-EAC) i uz doprinos Opće uprave za zapošljavanje, socijalna pitanja i inkluziju ( DG-EMPL).

Refleksija – moćno oružje suvremenog obrazovanja (drugi dio)

Refleksija – moćno oružje suvremenog obrazovanja (drugi dio)

Koja je definicija refleksije? Refleksija je okosnica suvremenog obrazovanja, rada s učenicima, ali i osvrtanje na sam rad nastavnika. Sama je po sebi vrlo moćna strategija koja činjenice stavlja u jasnu perspektivu i daje mogućnost uvida u realnost današnjeg obrazovanja, ali i načina na koji će se učenici poučavati te proširiti stečeno znanje različitim sadržajima u procesu obrazovanja.

Refleksija – moćno oružje suvremenog obrazovanja (drugi dio)

Refleksija – moćno oružje suvremenog obrazovanja (prvi dio)

Refleksija je okosnica suvremenog obrazovanja, rada s učenicima, ali i osvrtanje na sam rad nastavnika. Sama je po sebi vrlo moćna strategija koja činjenice stavlja u jasnu perspektivu i daje mogućnost uvida u realnost današnjeg obrazovanja, ali i načina na koji će se učenici poučavati te proširiti stečeno znanje različitim sadržajima u procesu obrazovanja.