učenici s teškoćama u razvoju
Upisi u srednje škole: Obavijest o zadnjem danu prijava za preliminarno rangiranje učenika s teškoćama u razvoju

Upisi u srednje škole: Obavijest o zadnjem danu prijava za preliminarno rangiranje učenika s teškoćama u razvoju

NISpuSŠ obavještava sve kandidate s teškoćama u razvoju da, sukladno točki XII. Odluke o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2021./2022., u ponedjeljak, 14. lipnja 2021. godine, istječe rok za prijavu učenika s teškoćama u razvoju za preliminarno rangiranje programa obrazovanja za koje ti učenici imaju stručno mišljenje Službe za profesionalnu orijentaciju Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.

Javni poziv za prijavu projekata udruga koje osiguravaju uključivanje pomoćnika u nastavi/stručnoga komunikacijskog posrednika u neposredan rad s učenicima s teškoćama u razvoju

Obavijest školama o organizaciji nastave za učenike s teškoćama u razvoju

S obzirom na odluku većine županija o modelima izvođenja nastave u drugom polugodištu školske godine 2020./2021. na način da se nastava za učenike nižih razreda osnovnih škola (1. – 4. razredi), kao i za četvrte i pete razrede srednjih škola održava u školi, a za ostale kao nastava na daljinu (online), ovim putem Ministarstvo znanosti i obrazovanja obavještava škole o održavanju nastave za djecu i učenike s teškoćama u razvoju.

Programmes for teachers of students with Special Educational Needs (SEND), OXFORD

Programmes for teachers of students with Special Educational Needs (SEND), OXFORD

Osma mobilnost u okviru Erasmus + projekta “Inkluzija 21. stoljeća traži nova znanja“ održana  je od 02. do 13. rujna u Oxfordu, u Ujedinjenom Kraljevstvu, u organizaciji Oxford International Study Centre. Ispred Centra za odgoj i obrazovanje djece i mladeži Karlovac na mobilnosti su sudjelovale s.s. socijalni radnik Marija Luketić i Dubravka Kocanjer, profesor defektolog, koordinator projekta.

Programmes for teachers of students with Special Educational Needs (SEND), OXFORD

Digitalni alati za učenike s poteškoćama u razvoju

Motivirana razvijanjem vlastite informacijske pismenosti kao jedne od životnih vještina suvremenog postojanja s jedne strane i nastojanjem unaprjeđenja sustavnog rada s učenicima s teškoćama u razvoju s druge strane u ugodnom okruženju dvadesetak polaznika stručno sam se usavršavala na strukturiranom tečaju “Digitalni alati za učenike s posebnim potrebama” u okviru Erasmus+ KA1 školskog projekta “Creativity LABs”.