učenici s teškoćama
Smjernice za rad s učenicima s teškoćama

Smjernice za rad s učenicima s teškoćama

Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavljuje Smjernice za rad s učenicima s teškoćama kao okvir za planiranje, realizaciju i vrednovanje odgojno-obrazovnog procesa učenika s teškoćama namijenjene učiteljima, nastavnicima, stručnim suradnicima i ravnateljima osnovnih i srednjih škola koje provode redovite nastavne programe/kurikulume.

Inkluzivna nastava na daljinu i učenici s teškoćama

Inkluzivna nastava na daljinu i učenici s teškoćama

Covid pandemija je naučila sve o važnosti zajednice, brige i zajedništva. Kao društvo odgovorni smo za pružanje inkluzivnog okruženja za učenje i jednake mogućnosti za sve učenike. Pronalaženje učinkovite nastavne tehnike i metode koje unapređuje učenje na daljinu za učenike s teškoćama u učenju presudna je briga.