prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
učionica
Raspored sjedenja u učionici

Raspored sjedenja u učionici

Bliži se početak nove školske godine. Razmišljaju li učenici gdje će sjediti? Odgovor je DA. Razmišlja li razrednik gdje će tko sjediti? Odgovor je, opet, DA.

Tajna finskog obrazovnog sustava

Tajna finskog obrazovnog sustava

Osnovna škola Fran Koncelak Drnje godinama uspješno provodi Erasmus+ projekte. Učiteljice Ksenija Varović i Ana Tustonjić Dombaj, koordinatorica Erasmus+ projekata, krajem kolovoza tjedan dana su provele u finskom gradu Oulu u tamošnjoj Kastelli školi.

Kako se nositi s teorijama zavjere u učionici

Kako se nositi s teorijama zavjere u učionici

Razgovor o teorijama zavjere u učionici može biti izazov, osobito ako učenici u njih vjeruju. Preporuke kako pristupiti toj temi prenosimo iz nastavnih materijala francuskog nacionalnog centra za medijsku i informacijsku pismenost (Clemi), koji su sada dostupni i na hrvatskom jeziku.

Individualan rad učenika u učionici (prvi dio)

Individualan rad učenika u učionici (prvi dio)

Motiviranje učenika nije uvijek jednostavan zadatak za nastavnike, pogotovo kada se radi o individualnom radu. Postoje učenici koji preferiraju grupne zadatke i kojima je na taj način lakše iznijeti rad do kraja, ali bez obzira na to individualan rad u učionici također oblikuje uspjeh i napredak svakog učenika. Uz pomoć individualnog rada, nastavnici dobivaju pojedinačan uvid u rad svakog učenika i na individualizirani način pristupaju njegovom pravom znanju, sposobnostima i napretku. 

Organizacija grupnog rada u učionici

Organizacija grupnog rada u učionici

Grupni je rad u učionici jednaki izazov za nastavnike i za učenike. Postoje učenici koji preferiraju individualan rad i skloniji su izbjegavati grupne zadatke gdje je predviđena suradnja s razrednim kolegama. Naravno, postoje i tipovi učenika koji više vole raditi u manjim grupama. Grupnim se radom razvijaju različite sposobnosti kod djece i učenika te potrebno je poticati ih na ovakvu vrstu suradnje od najnižih razreda osnovne škole.