Bliži se početak nove školske godine. Razmišljaju li učenici gdje će sjediti? Odgovor je DA. Razmišlja li razrednik gdje će tko sjediti? Odgovor je, opet, DA.
Bliži se početak nove školske godine. Razmišljaju li učenici gdje će sjediti? Odgovor je DA. Razmišlja li razrednik gdje će tko sjediti? Odgovor je, opet, DA.
Osnovna škola Fran Koncelak Drnje godinama uspješno provodi Erasmus+ projekte. Učiteljice Ksenija Varović i Ana Tustonjić Dombaj, koordinatorica Erasmus+ projekata, krajem kolovoza tjedan dana su provele u finskom gradu Oulu u tamošnjoj Kastelli školi.
Razgovor o teorijama zavjere u učionici može biti izazov, osobito ako učenici u njih vjeruju. Preporuke kako pristupiti toj temi prenosimo iz nastavnih materijala francuskog nacionalnog centra za medijsku i informacijsku pismenost (Clemi), koji su sada dostupni i na hrvatskom jeziku.
Motiviranje učenika nije uvijek jednostavan zadatak za nastavnike, pogotovo kada se radi o individualnom radu. Postoje učenici koji preferiraju grupne zadatke i kojima je na taj način lakše iznijeti rad do kraja, ali bez obzira na to individualan rad u učionici također oblikuje uspjeh i napredak svakog učenika. Uz pomoć individualnog rada, nastavnici dobivaju pojedinačan uvid u rad svakog učenika i na individualizirani način pristupaju njegovom pravom znanju, sposobnostima i napretku.
Grupni je rad u učionici jednaki izazov za nastavnike i za učenike. Postoje učenici koji preferiraju individualan rad i skloniji su izbjegavati grupne zadatke gdje je predviđena suradnja s razrednim kolegama. Naravno, postoje i tipovi učenika koji više vole raditi u manjim grupama. Grupnim se radom razvijaju različite sposobnosti kod djece i učenika te potrebno je poticati ih na ovakvu vrstu suradnje od najnižih razreda osnovne škole.