vršnjačko vrednovanje
Nastava likovne kulture na daljinu u Osnovnoj školi Marija Bistrica

Nastava likovne kulture na daljinu u Osnovnoj školi Marija Bistrica

Pokretanjem nastave na daljinu pred učiteljicom likovne kulture u Osnovne škole Marija Bistrica postavio se izazov kako nastavni proces olakšati tako da ga mogu pratiti i oni učenici koji nisu vješti u primjeni digitalnih alata. U velikom izboru dostupnih alata bilo je potrebno mudro odabrati one koje će biti jednostavni za korištenje te svim učenicima omogućiti da prvenstveno promišljaju o likovnim sadržajima, a ne o tehničkim zahtjevima nastave.

 

Nastava likovne kulture na daljinu u Osnovnoj školi Marija Bistrica

Elementi formativnog praćenja (2.dio)

U prethodnom članku detaljno sam opisao neke od elemenata formativnog praćenja. Ovaj put želim osvježiti druge elemente koji su dio formativnog praćenja: povratna informacija, dokazi i pitanja za potporu učenju. Svaki će od njih biti ukratko opisan i podržan primjerima iz moje vlastite prakse. 

Nastava likovne kulture na daljinu u Osnovnoj školi Marija Bistrica

Elementi formativnog praćenja (prvi dio)

Formativno praćenje razumijemo kao promijenjeni oblik poučavanja i učenja. Načela formativnog praćenja ne razlikuju se od predmeta do predmeta, ali dokazano djeluju u svim područjima poučavanja i učenja.