Projekt „Škole podrške“ u Sisačko-moslavačkoj županiji

Projekt “Škole podrške”, u suradnji s UNICEF-om, traje od svibnja 2021. do ožujka 2022. godine. Projektom se sustavno podržava, povezuje i stručno educira timove odabranih djelatnika potresom pogođenih škola (između 20 i 30 osnovnih i srednjih škola u Sisačko- moslavačkoj županiji).

Forum za slobodu odgoja projektom nastoji razvijati i organizirati Program za jačanje socio-emocionalnih kompetencija djece i mladih, ali i odraslih i dodatno educirati kolektive s naglaskom na razrednike i stručne suradnike. Tijekom čitave provedbe, uz naglasak na suradnju s lokalnom zajednicom, kao i s roditeljima djece, posebna se pozornost pridaje slušanju i poštovanju glasa same djece i mladih kako bi ih se dodatno osnažilo i aktivno uključilo u kreiranje projektnih aktivnosti.

Navedeno se ostvaruje sljedećim aktivnostima:
UKLJUČIVANJE KLJUČNIH DIONIKA OBRAZOVNOG SUSTAVA

Uključuju se glavni dionici obrazovnih politika i institucije koji čine obrazovni konzorcij za podršku djeci i mladima u jačanju njihovog mentalnog zdravlja.

ANALIZA POTREBA I IZRADA PREPORUKA ZA PROGRAM ZAŠTITE MENTALNOG ZDRAVLJA DJECE I MLADIH U SISAČKO-MOSLAVAČKOJ ŽUPANIJI

Izrada Preporuka za donositelje odluka o nalazima stanja u 20 škola i samoj lokalnoj zajednici nakon razornih potresa s posebnim naglaskom na potrebe samih odgojno- obrazovnih djelatnika, djece i mladih.

OSIGURANJE KONTINUIRANE PODRŠKE I STRUČNOG USAVRŠAVANJA

Forum za slobodu odgoja, u suradnji s UNICEF-om, a na temelju nalaza, priprema i provodi edukacijski program za jačanje otpornosti i socio-emocionalnih kompetencija djece i mladih.

Program se sastoji od početne edukacije za školske timove iz 20 škola, 4 virtualna predavanja o mentalnom zdravlju, supervizija za školske timove te podrške u implementaciji navedenih tema kroz školske Preventivne programe i međupredmetne teme. Dodatna podrška osigurana je i Zbirkom nastavnih priprema i radnim materijalima za sve škole.

RADIONICE S UČENICAMA I UČENICIMA

Uključene škole Program uvrštavaju u školske kurikulume kako bi se osigurala ujednačena podrška djeci i mladima u jačanju njihove otpornosti, socio-emocionalnih kompetencija i mentalnog zdravlja. Program ima jasne smjernice i ishode učenja kao i etape razvoja osobnih i socijalnih kompetencija djece i mladih, a posredno i samih odgojno-obrazovnih djelatnika.

DODATNA PODRŠKA RELEVANTNIH STRUČNJAKA I STRUČNJAKINJA

Osigurava se dodatnu podršku relevantnih stručnjaka i stručnjakinja virtualnim predavanjima.

 

Vijest je prenesena s mrežnih stranica Foruma za slobodu odgoja.