prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Razmjena Comenius asistenata

Mješovita industrijsko-obrtnička škola Karlovac i Osnovna škola Sesvetska Sopnica ugošćuju ovog polugodišta Comenius asistente: Tittu Hänninen iz Finske i Thomasa Hüttena iz Njemačke. Škole su tijekom ovoga mjeseca organizirale uzajamne posjete što je bilo korisno i učenicima, i učiteljima i asistentima.

Profesor geografije i tjelesno-zdravstvene kulture iz Bochuma Thomas Hütten posjetio je školu u središtu Karlovca i neka mjesta njegove okolice – Krašić, Pribić i Ozalj. Tako je upoznao prošlost i sadašnjost ovoga kraja. U Školi je održao nekoliko sati o svojim putovanjima u sklopu ciklusa koje drži u Sopnici pod nazivom “Profesor Thomas i prijatelji na putovanju oko svijeta“. Time su karlovački učenici saznali kako se živi u Mijanmaru, Kambodži i Tajlandu, kao i što je Valdorfska škola, u kojoj je njihov gost radio prije dolaska u Hrvatsku. Domaćini i gosti poslali su “razglednicu“ – fotografirali su se ispod fotografije očaravajuće plaže u Kambodži. Comenius asistenti upoznaju domaćine s kulturom svoje zemlje, a putovanja su sasvim sigurno dio kulture Nijemaca.

Profesorica finskoga jezika iz grada Jyväskylä Titta Hänninen dva je dana držala nastavu na satima geografije u Osnovnoj školi Sesvetska Sopnica. Ondje je govorila o svojoj zemlji koja ostvaruje vrhunske rezultate u obrazovanju i gospodarstvu te je među prvima u svijetu na ljestvici antikorupcijskih zemalja. Zbog toga je s učenicima puno promišljala i raspravljala o prepisivanju na testovima u školi, ali i o saunama, Djedu Mrazu, Suncu koje ne zalazi i finskim krajolicima. Posjetila je i učenika koji ima nastavu u kući.

Comenius asistenti su nazočili predstavljanju bolivijske prirodne i kulturne baštine, otvorili malu etnografsku izložbu o Latinskoj Americi, a nakon boravka u školi posjetili su Varaždin.