prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Selekcijski intervju – razgovor za posao

U srijedu 12. veljače 2025. godine u Srednjoj školi Biograd na Moru održana je simulacija razgovora za posao u vježbeničkoj tvrtki  VT Dream House d.o.o. pod mentorstvom profesorice Kornelije Peraić.

Učenici trećeg razreda su na osnovi usvojenih znanja i vještina osnovali vježbeničku tvrtku VT Dream House d.o.o.,  trgovina za prodaju uredskog namještaja i restauracija starih predmeta. Kroz poslovanje vježbeničke tvrtke simuliraju stvarno tržišno gospodarstvo, koje uključuje i  intervju za posao. Prije provedbe samog razgovora  učenici su trebali pripremiti, napisati motivacijsko pismo kao i životopis u Europass CV formatu. Kao pomoć pri pripremi razgovora za posao mogli su se poslužiti pitanjima koja su pronašli na adresi Moj posao.

Prilikom razgovora za posao, osim stečenih znanja i vještina iz predmeta Poduzetništvo, nužno se povezuje korelacija s nastavom hrvatskog jezika, stranog jezika u struci, poslovnih komunikacija, komunikacijsko prezentacijskih vještina i vježbeničke tvrtke. Jedan od postupaka osnivanja tvrtke je i zapošljavanje. Samim time, proveli su razgovor za posao.

Razgovor za posao – intervju je bio osmišljen je kao igranje uloga, pri čemu su učenici pokazali izuzetnu kreativnost i sposobnost snalaženja u novonastaloj situaciji. Predstavili su se kroz kroz verbalnu i neverbalnu komunikaciju, poštujući kinetičke znakove (položaj, stav i držanje tijela, taktilnu komunikacija – rukovanje, kao i pogled), ali ne zanemarujući ni proksemičke znakove (odijevanje i poštivanje dress coda, utjecaj osobnog prostora na komunikaciju vodeći računa o vremenu i duljini provedbe razgovora za posao). Predstavili su se u najboljem svjetlu poštujući razine poslovnog bontona.

Na samu provedbu selekcijskog intervjua, u dogovoru s učenicima, pozvani su i nastavnici općeobrazovnih predmeta, koji su podržali ovu korelaciju i suradnju kao dobru pripremu za nadolazeće uvođenje modularne nastave u strukovno obrazovanje. Prilikom provedbe razgovora za posao, učenici su pokazali spremnost na odgovorno donošenje promišljenih i utemeljenih odluka, kritičko promišljanje, samostalno utvrđujući svoje interese i sposobnosti. Simulacija razgovora za posao je protekla u ugodnom i dinamičnom ozračju, na obostrano zadovoljstvo i učenika i nastavnika.