Radi se o novom dvogodišnjem projektu između 6 zemalja. Glavni koordinator je iz Turske,a sudjeluju škole iz Italije, Španjolske, Rumunjske, Grčke i Hrvatske.
Tijekom četverodnevnog treninga nastavnici su se upoznali i ovladali alatima koji će se provoditi u radu s učenicima.
Radi se o nizu alata pomoću kojih će učenici kodiranjem u Scratchu, Mit Inventoru, Metaverseu, Alatima Web 2.0, Tinkercadu, Arduinu steći kompetencije koje će im pomoći u daljnjem životu i profesionalnom radu, a kad se ti zadaci povežu s učenjem engleskog jezika kroz niz priča i upotrebi engleskog jezika u svakidašnjim situacijama opisanih kodiranjem učinak projekta bit će i puno veći.
Imali smo priliku posjetiti jednog od najvećih edukativnih igara za djecu Ludattica te razgovarati s vlasnikom o strategiji razvoja edukativnih igara i mjestu koje kodiranje i logičke igre zauzimaju u njima, te zašto je važno razvijati logiku kod djece još od malena.
Sljedeći susret projektnih partnera je u Španjolskoj u veljači 2020. kada će se po prvi puta u okviru projekta susresti i učenici partnerskih škola.