Projektom se istraživao značaj kulturne baštine u razvoju turizma i njezin potencijal za održivi razvoj lokalnih zajednica. Ovim se projektom nastojalo pokazati da kulturna baština ne pripada prošlosti, već je ona alat kojim možemo brendirati određene prostore, a kod učenika se istovremeno stvara senzibilitet za njezino razumijevanje pri čemu se razvijaju kulturni i nacionalni identitet te kompetencije nužne za život u 21. stoljeću.
Aktivnosti projekta financirane su sredstvima MZOM-a u sklopu javnog poziva za izvannastavne aktivnosti osnovnih i srednjih škola te učeničkih domova. Uspješno je realizirano osam različitih aktivnosti koje će biti predstavljene u nastavku.
Valja naglasiti kako je u projektu sudjelovalo 26 korisnika: 4 nastavnika, 20 učenika i 2 vanjska suradnika. U realizaciji aktivnosti pomogli su partneri – Turistička zajednica grada Karlovca i Zavičajni muzej Grobnišćine s etnološkom zbirkom.
Istaknut problem zbog kojeg je projekt potaknut jest proširenost površnog poznavanja lokalne povijesti među mladima i čest zazor od starije hrvatske književnosti. Učenici su stoga koristili starije tekstove hrvatske književnosti i određene povijesne događaje kako bi njima brendirali Rijeku i Karlovac.
Učenici su isprva u timu (svaki u svojoj školi) istraživali kulturnu baštinu gradova – Rijeke i Karlovca s naglaskom na razdoblje srednjeg vijeka u Rijeci i romantizma u Karlovcu. Zatim su riječki gimnazijalci osmislili turističku brošuru o lokalnom području, a učenici Gimnazije Karlovac poslušali su predavanje turističkog vodiča Ivančice Šebalj te snimili epizodu školskog podcasta u kojoj su dvije učenice predstavile svoju aplikaciju TripRescue. Učenici koji su sudjelovali u projektu posjetili su Karlovac i Rijeku što je središnja aktivnost projekta.
Tijekom posjeta Gradu Grobniku učenici su poslušali predavanje o glagoljici te su na radionici glagoljice dešifrirali glagoljaške zapise i pisali pisma na glagoljici. Riječki su učenici posjetili Stari grad Dubovac i razgledali Entomološku zbirku Muzeja grada Karlovca. Također, izradili su i karlovačku inačicu popularne društvene igre Alias koja će se moći kupiti u učeničkoj zadruzi Gimnazije Karlovac. Rezultate projekta predstavili su na društvenim mrežama škole.
Projekt je predstavljen i na Međunarodnoj konferenciji EDUizziv u Sloveniji. Također, na mrežnim stranicama škola i društvenim mrežama partnera u projektu. Spomenut je i u podcastu Gimnazije Karlovac čime se postigla njegova vidljivost. Pozitivne reakcije sudionika svakako su poticaj za nastavak te bi se projektne aktivnosti mogle proširiti i na druge gradove, odnosno škole i ustanove.
Pregled aktivnosti dostupan je na infografici.