Izgraditi učenike koji propituju sebe i svijet oko sebe, trebala bi biti primarna osobina svakog učitelja. Samo oni učenici koji imaju intrinzičnu motivaciju mogu napredovati i nastojati dati svoj maksimum. Nalazimo se u vremenu bezgraničnih mogućnosti i bezbroj informacija. Nikada nije bilo lakše doći do određene informacije. U virtualnom svjetu lako dolazimo do informacija, učenici često znaju izgubiti kompas i u nedovoljno izazovnom zadatku izgubiti volju za pronalaženjem vlastitog riješenja problema. No, ukoliko pred učenike se postavi izazovan zadatak, kao na primjer da izrade model presjeka kroz kost i prikažu način na koji je kost građena i u svojoj prezentaciji objasne kako su napravili svoj rad, 99,9 % učenika će samostalno i uspješno odraditi zadatak.
Učiteljica smatra da je stvaranje u ljudskoj prirodi, jer stvarajanjem novog, u čovjeku se pobuđuju različite pozitivne emocije. Pozitivne emocije utječu na učenikovo prosuđivanje. Tijekom izlaganja učenik razvija samopuzdanje, stav, govorništvo. Slušajući druge kako iznose svoje kritičko mišljenje, učenik uči slušati i uvažavati druge . Kroz slušanje drugih, u učenicima se savladavaju ograničenja individualnog mišljenja i emocija. Pomoću navedenih stavova, učiteljica je odlučila u školi povremeno tijekom redovite nastave i nastave na daljinu, tražiti od učenika izradu različitih modela umjesto klasičnih domaćih zadaća. Učeničke radove je odlučila skupiti na jednu mjesto i napraviti virtualnu izložbu na temu “Ljudsko tijelo”. Izložba se sastoji od slika i videozapisa učeničkih radova.
Cijelu izložbu možete pogledati na sljedećoj poveznici.