prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Četiri aktivnosti iz fizike za 8. razred

Kako ćemo povećalom zapaliti papir? Odgovor na ovo pitanje donosimo vam u scenariju poučavanja za 8. razred iz fizike, namijenjen nastavnicima čija je napredna razina izvedbene složenosti uporabe IKT-a. Scenarij poučavanja Kako ćemo povećalom zapaliti papir? pokusima omogućava ponavljanje teme o lomu svjetlosti i sabirnoj leći i učenicima na zabavan način nudi dodatne aktivnosti u usvajanju znanja.

Svi scenariji poučavanja za Fiziku za 8. razred dostupni su na poveznici. Također, predlažemo vam da na temelju njih osmislite vlastite scenarije poučavanja i na taj način upotpunite nastavu različitim suvremenim metodama poučavanja i potaknite učenike na kritičko promišljanje i razvijanje digitalnih kompetencija uz kreativan pristup određenom dijelu gradiva.

U želji da vam omogućimo dodatni sadržaj za vrijeme održavanja online nastave, objavljivat ćemo 4 scenarija tjedno, po jedan scenarij poučavanja za bilogiju, kemiju, fiziku i matematiku za razrede od 7. razreda osnovne škole do 2. razreda srednje škole.

Scenariji poučavanja razvijeni kroz projekt e-Škole: uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt). Namijenjeni su nastavnicima za pripremu i planiranje nastave pružajući im inovativne ideje kako osuvremeniti svoju nastavu kombinacijom suvremenih obrazovnih trendova i IKT-a. Razlikuju se od dokumenta i koncepta Priprave za nastavni sat i zapravo mogu poslužiti nastavniku kao osnova za pisanje Priprave za nastavni sat. Scenariji poučavanja dostupni su za matematiku, fiziku, biologiju i kemiju za 7. i 8. razred osnovne škole i 1. i 2. razred općih gimnazija. Dostupni su u tri oblika: web pregled, tekstualni dokument (Word), .pdf dokument, a nalaze se na repozitoriju digitalnih obrazovnih materijala Edutorij.

Suvremene metode poučavanja predložene u scenariju poučavanja opisane su u Priručniku za primjenu i izradu e-Škole scenarija poučavanja, a za lakše snalaženje u pristupu poučavanju prilikom provedbe scenarija poučavanja s učenicima s teškoćama pomoći će Didaktičko-metodičke upute za prirodoslovne predmete i matematiku za učenike s teškoćama . U njima su dani prijedlozi u odnosu na one aktivnosti koje se u scenarijima poučavanja najviše koriste, a obogaćene su prijedlozima metoda i oblika rada.

Scenarij poučavanja – Kako ćemo povećalom zapaliti papir?