Anketa o iskustvima nastavnika i učenika tijekom izvođenja nastave Glazbene umjetnosti na daljinu

Nastavni proces današnjice, osuvremenjen Kurikularnom reformom 2019. godine, ubrzanim uvođenjem nastave na daljinu doveo je do sveopće potrebe za digitalnom pismenošću. Iako se važnost digitalne pismenosti najviše ističe kroz STEM područje, njena uloga i primjena nije ništa manje zastupljena u humanističkom, odnosno umjetničkom području, poput Glazbene umjetnosti.

U smjeru navedenog postavlja se pitanje o pripremljenosti i tehničkoj opremljenosti nastavnika i učenika za izvođenje i praćenje nastave Glazbene umjetnosti na daljinu.

Kako bi se ispitalo zadovoljstvo i utjecaj nastave Glazbene umjetnosti na daljinu na stavove ispitanika, sustručnjaci navedenog područja odlučili su provesti ankete na državnoj razini s ciljem provjere unaprijed zadanih nul hipoteza istraživanja. Prema zadanim hipotezama, utvrdit će se postojanje statističke razlike između stavova nastavnika i stavova učenika o zadovoljstvu provođenjem nastave na daljinu, njenim utjecajem na zdravlje, osiguranim uvjetima rada, potrebi edukacije pri korištenju digitalnih alata te aktivnosti učenika i percepciji težine prelaska s nastave u izvornoj praksi na nastavu na daljinu. Rezultati istraživanja bit će obrađeni parametrima deskriptivne statistike.

U smjeru provođenja zadanog cilja anketa i utvrđivanja istinitosti hipoteza, na sljedećim poveznicama nalaze se ankete namijenjene nastavnicima Glazbene umjetnosti i učenicima koji pohađaju navedeni predmet:

 

NASTAVNICI: https://forms.office.com/r/AHmJiPNQAU

 

UČENICI: https://forms.office.com/r/pY3LsDMBEe

 

Ovim se putem mole nastavnici Glazbene umjetnosti da izdvoje trenutak i popune anketu i istu proslijede svojim učenicima (1 do 2 razreda po generaciji). Ankete će biti dostupne u periodu od 8. do 22. ožujka 2021. godine.

 

Autori:

Ozana Bijelonjić, prof. mentor

Marko Majstorović, prof. mentor

Ivana Petravić, prof. mentor