anketa
Eksperimenti i računalne simulacije u nastavi fizike

Eksperimenti i računalne simulacije u nastavi fizike

U Gimnaziji A. G. Matoša Đakovo profesorica fizike provela je anketu među učenicima prvih i trećih razreda prirodoslovno-matematičke i opće gimnazije.
Cilj provođenja ankete bio je ispitati kakav oblik rada (demonstracijski pokusi, eksperimentalne vježbe ili računalne simulacije) učenicima najbolje odgovara za razumijevanje fizikalnih koncepata, pojava i procesa.

Obrazovno istraživanje: Razvrstaj i ti i pomogni našoj Zemlji

Obrazovno istraživanje: Razvrstaj i ti i pomogni našoj Zemlji

Na području Varaždinske županije su građanima podijeljeni novi spremnici za razvrstavanje otpada (uz spremnik za miješani otpad, vreću za staklo i vreću za tekstilni otpad svako kućanstvo sada je dobilo spremnik za papir i spremnik za plastiku koji su zamijenili vreću za papir i vreću za plastiku). Odlučili su provjeriti kako se učenici i građani snalaze u razvrstavanju otpada tako da provedemo istraživanje pomoću dviju anketa u kojima bi provjerili koliko se učenici Osnovne škole Izidora Poljaka Višnjica (od 2. do 8. razreda) te građani iz područja Cvetlina, Gornje Višnjice, Donje Višnjice i Zlogonja snalaze u razvrstavanju otpada, razvrstavaju li uopće otpad i znaju li koliko je pojedinim tvarima potrebno da se razgrade u okolišu.

Istraživanje na školskoj razini

Istraživanje na školskoj razini

U Gimnaziji A. G. Matoša Đakovo, profesorica fizike provela je anketu među učenicima prvih razreda prirodoslovno-matematičke, opće i jezične gimnazije. Cilj provođenja ankete bio je ispitati učenike znaju li kako i na koji način znanstveno razmišljati.

Anketa o knjižničarskim kompetencijama

Anketa o knjižničarskim kompetencijama

Pozivaju se zainteresirani na anketu Komisije za obrazovanje i stalno stručno usavršavanje Hrvatskoga knjižničarskog društva, a kojom se želi steći uvid u poslove na kojima hrvatski knjižničari rade te kako knjižničari procjenjuju svoje kompetencije za obavljanje tih poslova.

Glazbena umjetnost u nastavi na daljinu

Glazbena umjetnost u nastavi na daljinu

Specifičnost pojedinih nastavnih predmeta došla je do izražaja u učenju i poučavanju predmetnih sadržaja tijekom nastave na daljinu. Taj novi oblik nastavnog procesa različito su doživjeli učenici i nastavnici. Njihovo zadovoljstvo, stavove i ukupni doživljaj kvalitete nastave na daljinu saznali smo kroz provedeno istraživanje koje je potvrdilo i opovrgnulo unaprijed zadane hipoteze.

Eksperimenti i računalne simulacije u nastavi fizike

Istraživanje na školskoj razini

U Gimnaziji A. G. Matoša Đakovo i Isusovačkoj klasičnoj gimnaziji s pravom javnosti u Osijeku, profesorice fizike provele su anketu među maturantima prirodoslovno-matematičke i opće gimnazije.