prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Boravak u Latviji u sklopu Akreditacije

U latvijskom gradu Ogre četvero učenika i dvoje nastavnika Srednje škole Ban Josip Jelačić iz Zaprešića boravili su na aktivnostima u sklopu Erasmus akreditacije u području odgoja i općeg obrazovanja.

Nastavnica sociologije, politike i gospodarstva i etike Zvonimira Špoljar pratila je nastavu u Ogre Valsts gimnaziji u gradu Ogre u periodu od 23. travnja do 26. travnja 2024. godine. Aktivnosti su uključivale praćenje nastave na predmetima Project management, Fundamentals of Entrepreneurship i Growth mindset kroz različite razrede. Promatrala se uključenost digitalne tehnologije u proces učenja i nastavu, strategije upravljanja, interakcija učenika, načina davanja povratnih informacija te kritička analiza primijenjene inovativne metodologije.

Nastavnik geografije i povijesti Dario Pavlović te grupa od četiri učenika i učenica, Valerija Rožić, Stjepan Špoljar, Mia Rakić i Marina Kraljević u istom su periodu sudjelovali u različitim aktivnostima pripremljenim od strane domaćina. Učenici su kroz aktivnosti razvijali svoje jezične vještine, razvijali međunarodnu suradnju, slušali i učili o samoodrživosti i ekologiji te promovirali EU i njezine tekovine.

Strukturirano se učilo kroz izvanučioničku nastavu. Posjetila se Kuldiga, gradu pod zaštitom UNESCO-a, gradski vrt, najširi vodopad u Europi Ventas Rumba te pješčana špilja Riežupe. Zatim je bila vođena tura po starom dijelu Rige i ulici Alberta poznatoj po secesijskoj arhitekturi. Posjetila se i središnja tržnica u Rigi kao UNESCO – ova svjetska baština te grad Jurmala na obali Baltičkog mora. Nastavnici su tako upoznati s latvijskom obrazovnim sustavom. Usporedila se nastavna praksa u Hrvatskoj i Latviji, upoznalo se mnogo drugih nastavnika iz Italije i Španjolske te razmijenila iskustva i dogovorila daljnja suradnja kroz nove projekte, ali se obogatilo i iskustveno učenje.