prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Čitanje slikovnice “Kako zagrliti ježa”

Učenici 1. a razreda zajedno s učiteljicom Jelenom Cvijović i u suradnji s knjižničarkom dr. sc. Anitom Tufekčić sudjeluju u projektu “Naša mala knjižnica”. U mjesecu studenom čitali su priču “Kako zagrliti ježa” i utonuli u čitateljsku avanturu koja je integrirana u sljedeće predmete: hrvatski jezik, likovna, glazbena i tjelesna kultura.

Učenici 1.a razreda sudjeluju u projektu “Naša mala knjižnica”. Ovaj mjesec, knjižničarka im je pročitala dio slikovnice pod naslovom “Kako zagrliti ježa” gdje su se upoznali s glavnim likovima ove predivne priče. Svakakve pikave situacije nastaju kad jedan jež poželi zagrljaj. Njegova sitna njuškica i šapice nestaju pod njegovim širokim leđima s brojnim bodljama. No srećom, jež ima jednog prijatelja koji mu pomaže u izradi stroja za grljenje i tada jež konačno dobiva svoj zagrljaj. “Kako zagrliti ježa” višeslojna je priča, koja na jednoj razini govori o avanturama bodljikavog ježa u potrazi za zagrljajima, a na drugoj o nježnom prijateljstvu koje se vremenom razvija između usamljenog ježa i maštovitog i osjećajnog dječaka.

Autorica ove slikovnice je poznata slovenska književnica Jana Bauer dok ilustracije potpisuje Peter Škerl. Učenici koji sudjeluju u projektu rješavaju zadatke iz kreativne bilježnice dok su na satu likovne kulture u knjižnici svi dobili isti kreativni zadatak, trebali su izraditi ježa od lišća. Dobili su predivne uratke od kojih su napravili izložbu na prozoru u školskoj knjižnici. Ideja je preuzeta sa stranice Krokotak.

Na satu tjelesne kulture učenici su izvodili različite šumske vježbe pa su tako na poligonu poskakivali lijevo-desno kao slon, šuljali se kao lisac Pipe, hodali brzo kao miš, skakali cik-cak kao vjeverica i skakali iz kruga u krug kao žaba s kamena na kamen. Na satu glazbene kulture svi zajedno su naučili i pjevali pjesmu “Boc boc iglicama” koja se nalazi na poveznici.

Na satu hrvatskog jezika nakon čitanja slikovnice učenici su dobili zadatak – animirati lutkicu, tj. igrati se s lutkicama iz kutije “Ku-kuc! Priča je unutra”. Svaki učenik glumio je jednu životinju po želji. Učenici su sami odabrali svoju šumsku lutkicu iz kutije i dali joj ime te pričali priču ostalim učenicima. U svemu tome pomagala im je knjižničarka. Svi učenici uspjeli su odglumiti i oživjeti svoje lutkice kroz veselo pričanje. Igranje s lutkicama potiče učenika na razvijanje glumačkih vještina, otvara učeniku vrata umjetnosti te razvija smisao za dobro, plemenito, moralno i lijepo. Kroz čudesnu moć lutke učenici su na kreativni način priredili pravu lutkarsku poslasticu jedni za druge.