Dobitnici Europske oznake kvalitete za rad na projektu o virtualnoj stvarnosti

Učenici Trgovačke i komercijalne škole ,,Davor Milas'' iz Osijeka, koja s ponosom nosi titulu eTwinning škole, u prošloj su školskoj godini sudjelovali u još jednom eTwinning projektu pod vodstvom školske eTwinning koordinatorice i nastavnice engleskog i njemačkog jezika Marinele Boras.

eTwinning projekt ”Augmented Reality in the Classroom” projekt je o korištenju virtualne stvarnosti u nastavi, a u njemu su, osim Hrvatske, sudjelovali nastavnici i učenici iz partnerskih škola iz Albanije, Armenije, Azerbajdžana, Bugarske, Finske, Grčke, Gruzije, Italije, Jordana, Litve, Moldavije, Poljske, Portugala, Rumunjske, Sjeverne Makedonije, Srbije, Španjolske, Turske, Tunisa i Ukrajine.

Učenici su sudjelovali u brojnim aktivnostima tijekom projekta i koristili su razne suvremene digitalne alate. Ovaj je projekt bio prilagođen učenicima 21. stoljeća, a završni proizvodi projekta su e-knjiga i virtualna izložba učeničkih radova. Agencija za mobilnost i programe Europske unije prepoznala je uspješnost ovog projekta kojem je 17. rujna 2020. dodijeljena Nacionalna oznaka kvalitete. Kvaliteta je projekta prepoznata i na najvišoj razini i prof. Boras, učenicima i Trgovačkoj i komercijalnoj školi “Davor Milas” za rad na projektu 28. listopada 2020. dodijeljena je i Europska oznaka kvalitete.

Tijekom provedbe ovog eTwinning projekta korištene su pedagoške inovacije u svrhu što aktivnijeg uključivanja učenika u projektne aktivnosti i ostvarena je odlična komunikacija i suradnja s partnerskim školama. Projekt je bio u potpunosti integriran u kurikulum i ostvareni su svi zadani ishodi. Rezultati i diseminacija projekta su kvalitetno predstavljeni na TwinSpaceu projekta i u našoj školi, lokalnoj zajednici, kao i na obrazovnim stručnim skupovima i vijećima.

Učenici su radom na ovom projektu stekli iskustvo rada u međunarodnom okruženju, upoznali vršnjake iz raznih zemalja, usavršili svoje komunikacijske i informatičke vještine, razvili maštu i kreativnost, postali motiviraniji za učenje, posebice pomoću virtualne stvarnosti, te su nagrađeni za svoj izniman rad i trud.

Priloženi dokumenti