prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Erasmus+ projekt „LE STEM per crescere ed innovare“

Još jedan Erasmus+ projekt u kojemu kao škola partner sudjeluje Srednja škola Valpovo, a nositelj je Srednja škola iz Italije.

Koordinatori su profesori Željko Štanfelj i Marija Jutriša uz pomoć projektnog tima škole koji broji 15-ak članova. Projekt je započeo u travnju ove godine a traje do kraja ožujka 2027. godine.

Osnovni cilj projekta je povezivanje predmeta iz STEM područja s ekološkim temama i osvješćivanje važnosti uključivanja svih područja znanosti u očuvanje okoliša. U projekt su uključeni učenici i profesori iz Italije, Turske, Poljske i Hrvatske. Iz Srednje škole Valpovo uključeni su učenici i profesori gimnazijskih smjerova.

Kroz ove dvije godine učenici i profesori će odraditi tri mobilnosti i jedno domaćinstvo. Uvodna mobilnost je bila posjeta jugu Italije točnije grada Napulja tijekom rujna ove godine.

Grad se nalazi na obali Tirenskog mora, a poznat je po svojoj bogatoj povijesti, kulturi, te kaotičnom živopisnom duhu. Njegov povijesni centar je dio UNESCO-ove svjetske baštine, a posebnost mu je blizina povijesnih lokaliteta Pompeja i vulkana Vezuva.

Tamo su učenici i profesori imali priliku upoznati se s talijanskim modelom obrazovanja, te su primijetili brojne razlike ali i neke sličnosti u odnosu na hrvatski model. Ljubazni su domaćini predstavili svoju školu imena ITI “E.FERMI-C.E.GADDA“ koja je odlično opremljena i uređena.

Radi se o tehničkoj industrijskoj školi koja je nastala spajanjem dvaju tehničkih instituta. Nazvana je po slavnom talijanskom znanstveniku Enricu Fermiju i piscu Carlu Emiliu Gaddi. Škola često sudjeluje u europskim projektima poput Erasmus+ te se fokusira na tehničke inovacije i povezivanje s europskim mrežama.

Sudjelovanjem u ovom Erasmus+ projektu učenici i profesori će znatno obogatiti svoja znanja o mogućnosti povezivanja STEM područja s tematikom vezanom uz očuvanje okoliša.