prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

eTwinning projekt “Dječja mašta može svašta”

eTwinning projekt “Dječja mašta može svašta” je međunarodni projekt čije su autorice učiteljice Ivana Bašić iz Osnovne škole Opuzen i Lidija Hatadi iz Osnovne škole Dubrava. U tom međunarodnom projektu sudjelovalo je trideset učitelja, a provodio se cijelu nastavnu godinu u 1. b razredu OŠ Opuzen.

Ciljevi projekta:

  • razvijati hrabrost za preuzimanje odgovornosti i inicijative kod izazova.
  • utjecati na učenike da se manje boje neuspjeha. Stvoriti poticajno okružje u školi i domu.
  • poučavati ih kritičkom razmišljanju. Dati im slobodu u donošenju odluka.
  • planirati s djecom rješavanje različitih problema u razredu.
  • razvijati upornost, marljivost, radne navike.
  • shvatiti da bez rada nema ničega te da je svaki rad jednako vrijedan ako se obavlja pošteno.
  • utjecati na razvoj cjelovite osobe koja će se moći brinuti o sebi, drugima i društvu u cjelini.

Na taj način formirala će se samopouzdana, zadovoljna, aktivna i odgovorna osoba koja se brine o sebi i drugima. Učenici su usvojili opće kulturne i civilizacijske vrijednosti koje su preduvjet za život u multikulturalnom svijetu.

Radni postupak:

  • izrada plana aktivnosti,
  • uvodna anketa učenika,
  • sigurnost na internetu,
  • izrada osobne iskaznice odgovornog građanina,
  • predstavljanje škole,
  • izrada videa,
  • izrada slikovnice dječjih radova,
  • prezentacija projekta.

Očekivani ishodi:

  • OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje
  • OŠ HJ B.1.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta
  • OŠ HJ C.1.2. Učenik razlikuje medijske sadržaje primjerene dobi i interesu
  • PID OŠ A.1.3. Učenik uspoređuje organiziranost različitih prostora i zajednica u neposrednome okružju
  • PID OŠ C.1.1. Učenik zaključuje o sebi, svojoj ulozi u zajednici i uviđa vrijednosti sebe i drugih
  • PID OŠ C.1.2. Učenik uspoređuje ulogu i utjecaj prava, pravila i dužnosti na pojedinca i zajednicu te preuzima odgovornost za svoje postupke
  • OŠ GK B.1.2. Učenik pjeva/izvodi pjesme i brojalice

Odgojno-obrazovna očekivanja međupredmetnih tema:

  • goo A.1.2. Aktivno zastupa dječja prava
  • osr A.1.2. Upravlja emocijama i ponašanjem
  • osr A.1.3. Razvija svoje potencijale
  • osr B.1.2. Razvija komunikacijske kompetencije
  • osr C.1.3. Pridonosi skupini
  • uku A.1.2.  2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema
  • uku A.1.4.  4. Kritičko mišljenje
  • B.1.2.A Prilagođava se novome okružju i opisuje svoje obaveze i uloge
  • B.1.3. A Prepoznaje igru kao važnu razvojnu i društvenu aktivnost
  • C.1.1.A  Opisuje kako se oprezno i sigurno kretati od kuće do škole
  • kit A.1.3. Učenik primjenjuje pravila za odgovorno i sigurno služenje programima i uređajima

Aktivnosti provedene na projektu:

  1. Međunarodni dan mira (21. rujna 2021. godine)
  • pisanje poticajnih poruka o miru
  • slikanje ili crtanje najboljeg prijatelja
  1. Dječji tjedan (od 2. do 6. listopada 2021. godine)
  • upoznati dječja prava
  • pjevanje pjesama o prijateljstvu
  1. Međunarodni dan ljubaznosti (13. studenog 2021. godine)
  • poželi dobro jutro svojim susjedima, prijateljima…
  • nazovi baku i djeda te im reci da ih voliš

4. Međunarodni dan djeteta (20. studenog 2021. godine)

  • Videokonferencija s partnerskim školama

5.Blagdani

  • izrada prigodnih čestitki za Božić i Uskrs

6. Dan zagrljaja (21. siječnja 2022. godine)

  • igre povjerenja

7. Dan plesa

  • ples po izboru učenika

Očekivani razultati

Učenik:

  • uči promatranjem i istraživanjem
  • uči samostalno i kroz suradnju s drugima
  • prepoznaje osobitosti svojeg razreda
  • koristi web alate u daljnjem učenju
  • koristi izvornu stvarnost i literaturu kao izvore informacija.

U ovom projektu, učenici su unaprijedili su svoje digitalne, jezične i interkulturalne vještine. U sigurnom mrežnom okruženju komunicirali su s drugim učenicima i učiteljima. Upoznali su mnogobrojne digitalne alate te učili na materijalima koji su im pripremili učenici drugih škola.

Ovakav međunarodni projekt potiče učenje i poučavanje te podržava međunarodnu suradnju učenika i nastavnika. Bio je to još jedan uspješan način predstavljanja škole, grada Opuzena, Republike Hrvatske, kao i upoznavanja drugih europskih zemalja.