prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
odgojno-obrazovni ishodi
Učimo jedni od drugih

Učimo jedni od drugih

Učenici trećeg razreda Gimnazije A. G. Matoša, Đakovo pripremili su projektne zadatke na zadanu temu koje su prezentirali ostalim učenicima u razredu.

„Per aspera ad astra“

„Per aspera ad astra“

Na početku školske godine 2022./2023. nastavnici iz Osnovne škole Ivana Lovrića u Sinju Nena Kekez Grubiša, Jure Poljak i Rozana Ivković-Ćurić osmislili su projekt „Per aspera ad astra“ (Malen ispod zvijezda) kojim su povezali nastavu Geografije, Povijesti, Kemije i Matematike.

Od istoka do juga

Od istoka do juga

Od istoka do juga, Pelješki most povezao je istok i jug, ali i maturante Gimnazije A. G. Matoša, Đakovo u njihovoj pripremi za državnu maturu.

Iskustvo s ASIO modelom i BUBO platformom za učenje biologije

Iskustvo s ASIO modelom i BUBO platformom za učenje biologije

Tijekom školske godine 2021./2022. učenici  IV. a  i svih petih razreda Osnovne škole Ivane Brlić-Mažuranić Ogulin te učenici VI. a razreda PŠ Drežnica, sudjelovali su u istraživanju IP-CORONA-2020-12-3798 “Učenje biologije u epidemiološki prilagođenom istraživačkom okruženju” koje je financirala Hrvatska naklada za znanost, a odobrilo Ministarstvo znanosti i obrazovanja.

eTwinning projekt “Dječja mašta može svašta”

eTwinning projekt “Dječja mašta može svašta”

eTwinning projekt “Dječja mašta može svašta” je međunarodni projekt čije su autorice učiteljice Ivana Bašić iz Osnovne škole Opuzen i Lidija Hatadi iz Osnovne škole Dubrava. U tom međunarodnom projektu sudjelovalo je trideset učitelja, a provodio se cijelu nastavnu godinu u 1. b razredu OŠ Opuzen.

Vrednovanje kao učenje u strukovnom predmetu

Vrednovanje kao učenje u strukovnom predmetu

Vrednovanje kao učenje podrazumijeva aktivno uključivanje učenika u proces vrednovanja, te razvoj učeničkoga autonomnog i samoreguliranog pristupa učenju. Ono ne rezultira ocjenom, provodi se tijekom učenja i poučavanja, a karakterizira ga vršnjačko vrednovanje i samovrednovanje.