prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Jačanje samopouzdanja i samopoštovanja kod djece

Kulturno-obrazovni međunarodni projekt “Balkan Kids Tube Fest” ima kao zadatak oslobađanje od treme i straha od javnog nastupa u aktivnosti “Jačanje samopouzdanja i samopoštovanja kod djece”. Učenici zajedno s učiteljem/knjižničarem trebaju istražiti, a nakon aktivnosti da saznati koji sve načini postoje da se trema i strah pri javnom nastupu smanje.

U sklopu projekta učenicima Osnovne škole Siniše Glavaševića održana je radionica o samopouzdanju kroz nekoliko aktivnosti. U prvoj aktivnosti učenicima je pročitana priča naslova Kirurg (priča je modificirana prema tekstu objavljenom u Rijavec u 1994 godini). Nakon što im je pročitana priča, učenici su imali zadatak da kratko pogledaju svoje ruke i razmisle što dobro vide u njima, što su dobro učinile, a što bi tek mogli učiniti s njima. Kako bi se učenici motivirali, možemo početi sa svojim primjerom, a zatim zamoliti nekoga od učenika za ideju, što bi moje ruke mogle dobro učiniti. Učenici su bili iznenađeni završetkom priče, i bilo im je pomalo nelagodno govoriti što bi njihove ruke mogle dobro činiti. U drugoj aktivnosti učenici su zapisivali dobre osobine prijateljima kako bi osvijestili kvalitete drugih. Kad bi se glazba pokrenula, učenici su se slobodno šetali po učionici, te svojim prijateljima pisali na papir pripadajuće dobre osobine, motivirajuće poruke. Kada je glazba stala, učenici su se vratili na svoja mjesta, te su izricali svoje dojmove s obzirom na ispisani papir koji su dobili.

Treća aktivnost ima je naziv “Pametna kutijica”. Cilj aktivnosti bio je razviti ideju o sebi kao neponovljivoj, jedinstvenoj i dobroj osobi. Koristili su zatvorenu kutijicu ogledalom na dlanu koju je učiteljica proslijedila učenicima koji su sjeli na stolice.  glazba. Naglasila im je da ne smiju komunicirati s drugim učenicima za vrijeme aktivnosti nego trebaju pozorno promotriti sadržaj kutijice, jer će u njoj vidjeti nešto dragocjeno, posebno, lijepo i neponovljivo. Promatrala je reakcije učenika i zaključila da im se zadatak svidio i da im je bilo smiješno kada su ugledali sami sebe u ogledalu. Završna aktivnost imala je naziv Tajni prijatelj. Zadatak je bio postići željenu osobinu uz pomoć tajnog prijatelja. Svaki učenik je na papir napisao osobinu/vrlinu koju posjeduje za koju smatra da je dobra i korisna, te osobinu/vrlinu koju smatra da ne posjeduje, a htio bi ju imati. Na papir se potpisao i napravio avion od papira. Na znak učiteljica, svi učenici bacili su avione u zrak. Svaki je učenik imao zadatak uhvatiti jedan avion i biti idućih mjesec dana tajni prijatelj učeniku čiji je papir uhvatio. Zadatak tajnog prijatelja je bio pomoći ostvariti željenu osobinu. Prijateljstvo se mora održavati u tajnosti, tajni prijatelj se ne smije odati ničime, osim dobrim djelom. Sve aktivnosti možete pogledati na mrežnoj stranici škole.