Domaćin ovog susreta bila je Osnovna škola Pivka, a pridružili su im se i učenici iz IES Fray Ignacio Barrachina iz Ibija u Španjolskoj. Projekt je bio usmjeren na interkulturalnu razmjenu, razvoj digitalnih kompetencija i jačanje svijesti o zaštiti okoliša.
Program mobilnosti započeo je u ponedjeljak, 7. travnja dolaskom hrvatskih učenika vlakom u Pivku gdje su ih dočekale obitelji domaćina. Mnogim učenicima ovo je bilo novo iskustvo jer se do sada nisu vozili vlakom niti su se na ovako dugo vrijeme rastajali od svojih obitelji.
Tijekom tjedna učenici su sudjelovali u raznovrsnim aktivnostima od nastave sa slovenskim vršnjacima do radionica, izleta i kulturnih sadržaja. U utorak 8. travnja organiziran je ICT dan kroz radionice digitalnog pripovijedanja, a s ljepotama Slovenije učenici su se upoznali tijekom posjeta Postojnskoj jami i Predjamskom gradu. Učenici su poznali aplikaciju Storyboard that u kojima su oblikovali svoje priče. Posjet Postojnskoj jami bio je novo iskustvo jer učenici nikada nisu bili u tako velikoj špilji, a o srednjovjekovnoj gradnji i životu u tvrđavama mnogo su saznali kad su posjetili Predjamski dvorac koji se jednim dijelom nalazi unutar pećine.
Srijeda, 9. travnja bila je posvećena prirodnoj baštini i krajobrazu, a uključivala je izlet na Bled i razgledavanje Ljubljane gdje su učenici u zadacima na Padletu bilježili viđena kulturna obilježja grada. Izlet na prekrasni Bled posebno se dojmio hrvatskih učenika jer su, osim samoga mjesta, posjetili i otočić koji se nalazi na Bledskom jezeru. U Ljubljani su osim svojih digitalnih vještina razvijali i svoje socijalne vještine družeći se s prijateljima iz Slovenije i Španjolske.
Četvrtak je bio rezerviran za radionice vezane uz e-sigurnost i etiku na internetu, a učenici su izrađivali postere u Canvi i učili o opasnostima online nasilja. Poseban interes izazvale su radionice s edukacijskim robotima Beebot i primjena digitalnih alata u kemiji.
U petak, 11. travnja učenici su predstavljali slovensku, španjolsku i hrvatsku kulturnu baštinu, ispunjavali završne ankete te sudjelovali u Lego Robotics radionici.
Subota je bila namijenjena izletu u Koper gdje su učenici predstavili kulturnu baštinu svojih zemalja i uživali u istraživanju grada koristeći aplikaciju Actionbound.
U nedjelju 13. travnja hrvatski su se učenici, puni novih dojmova i iskustava, oprostili od svojih prijatelja i domaćina te su se vratili kući.
Sudjelovanje u ovakvoj mobilnosti učenicima je omogućilo stjecanje novih znanja, prijateljstava i iskustava te razvijanje interkulturalnih i digitalnih kompetencija koje su u skladu s ciljevima Erasmus+ programa i europskog obrazovanja budućnosti.