Cilj tečaja bio je osnažiti odgojno-obrazovne djelatnike u primjeni održivih praksi, te im pokazati kako u nastavu uspješno integrirati mentalno zdravlje i kreativni rad u prirodnom okruženju. Tijekom nekoliko intenzivnih dana, 12 sudionika sudjelovalo je u nizu pažljivo oblikovanih aktivnosti koje su poticale istraživanje povezanosti umjetnosti, ekologije i mindful pristupa poučavanju.
Program se odvijao u raznolikim pejzažima Cipra. Od šumskih staza i planinskih područja do mirnih morskih obala. U svakom od tih prostora polaznici su isprobali iskustvene zadatke koji su naglašavali važnost promatranja okoliša i korištenja lokalnih prirodnih materijala. Timske igre, orijentacijski izazovi i umjetničke intervencije u prostoru pomogli su učiteljima razviti nove načine poticanja kreativnosti kod učenika.
Posebno se istaknula radionica land arta, kao i izrada mandala nadahnutih lokalnom florom, kroz koje se jasno pokazalo koliki potencijal priroda ima u razvoju vizualne pismenosti, koncentracije i maštovitog mišljenja.
Sudionici su posjetili i održivu bio farmu, gdje su aktivno sudjelovali u procesu izrade tradicionalnih proizvoda. Kroz taj praktični rad upoznali su principe lokalne proizvodnje, recikliranja i odgovornog odnosa prema resursima, što je potaknulo razmišljanje o mogućnostima implementacije sličnih iskustava u školama.
Važan segment tečaja bile su i mindfulness aktivnosti, koje su učiteljima omogućile dublje razumijevanje važnosti mentalnog zdravlja u pedagoškom radu. Kombinacija boravka u prirodi i umjetničkog izražavanja pokazala se kao moćan alat za jačanje osobnog i profesionalnog blagostanja.
Među polaznicima bila je i učiteljica likovne kulture iz OŠ Jurja Dobrile u Rovinju, koja je stečena znanja i ideje posebno povezala s vlastitom nastavnom praksom. Planira ih dalje prenositi učiteljima i učenicima, potičući ih na održiv, kreativan i mentalno osviješten odnos prema svijetu koji ih okružuje.