prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Međunarodnim projektom obilježen Dan planeta Zemlja

Dana 22. travnja obilježava se Dan planeta Zemlje. Tim povodom Mirjana Rajić, profesorica savjetnica iz Srednje škole Isidora Kršnjavoga Našice pokrenula je međunarodni projekt kojim je obilježen ovaj važan datum, kako u samim školama, tako i online.

U projektu je sudjelovalo sedam škola, tri iz Hrvatske i po jedna škola iz Španjolske, Poljske, Mađarske i Srbije. Suradnice u ovom projektu, čiji je cilj potaknuti učenike na ekološki osviješteno ponašanje bile su Tanja Baksa, prof. savjetnica iz Srednje škole Prelog, Emilija Rodinger, prof. savjetnica iz Tehničke škole Čakovec te Adrijana Rajić, prof. savjetnica iz matične škole. Iz ostalih europskih zemalja sudjelovale su profesorica Elisa Alvarez Fernandez iz Srednje škole IES As Lagoas iz grada Orense iz Španjolske, profesorica Regina Starukiewicz iz Srednje škole Zespół Szkół Budowlanych w. Braniewie iz Braniewa iz Poljske, profesorica Gabriella Bogdan iz Srednje škole Nyíregyházi Evangélikus Kossuth Lajos Gymnasium iz Grada Nyireghazi iz Mađarke, te profesorice Ivana Vitorović i Katarina Mirković iz Valjevske gimnazije iz Srbije.

Sudionice projekta su provele kratku radionicu s učenicima pri čemu su raspravljali o temi očuvanja okoliša, s naglaskom na ono što svaki pojedinac može učiniti kako bi se zaustavilo prekomjerno zagađivanje. Nakon toga, učenici su izradili digitalne plakate na kojima su predložili odgovore na pitanje Was kann ich für die Umwelt tun? te ih obogatili slikovnim materijalima. Njihovi uratci objedinjeni su u alatu BookCreator te ih možete pogledati na poveznici.

Obilježavanje ovoga važnoga datuma imalo je za cilj potaknuti učenike na ekološki osviješteno ponašanje i način života. Osim toga, tijekom samoga rada učenici su poboljšali svoje jezične i digitalne kompetencije.