Članak donosi neke od strategija koje razrednici mogu koristiti kako bi unaprijedili rad s učenicima u inkluzivnom razredu. Individualizirani pristup učenicima uključuje oblikovanje...

Članak donosi neke od strategija koje razrednici mogu koristiti kako bi unaprijedili rad s učenicima u inkluzivnom razredu. Individualizirani pristup učenicima uključuje oblikovanje...
Učenici 5.a razreda iz Osnovne škole dr. Vinka Žganca proslavili su Međunarodni dan društvenih igara.
Kao razrednica, Mirta Balog Lovreković iz osnovne škole dr. Vinka Žganca u Zagrebu, je prepoznala važnost ove teme te ju provodi na satu razrednika sa svakom generacijom.
Kada je promet u pitanju opreza nikada nije dosta, a djeca na žalost danas nigdje nisu sigurna. Zbog toga je važno provoditi preventivne programe u školi. Mirta Balog Lovreković iz Osnovne škole dr. Vinka Žganca svake godine učenike priprema i sudjeluje na Državnom natjecanju u poznavanju prometnih znakova.
Odgojna zadaća škole ostvaruje se i kroz funkciju razredništva. U suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu uloga razrednika je višestruka.
Učenici 8. razreda Osnovne škole Mate Balote, Buje sudjelovali su u malom projektu kojeg su nazvali “Nonini recepti”. Tako je nastala zbirka kulinarskih recepata koje su učenici prikupljali usmenom predajom svojih baka, teta i ostalih članova obitelji.
Školski projekt Gimnazije Karlovac “Održivi razvoj kroz odgovornu potrošnju papira“ osmislile su profesorice Snježana Fištrović i Zrinka Tomašković na prijedlog ravnateljice škole Snježane Štranjgar. Osnovni je cilj projekta bio definirati održivu količinu papira kojom bi pokrili potrebe svakodnevnog funkcioniranja škole, ali i razviti svijest učenika o odgovornijoj potrošnji općenito.
U 1. a razrednom odjelu (zanimanja strojarski računalni tehničar) Tehničke škole u Požegi, pojedina očekivanja međupredmetne teme Građanskog odgoja i obrazovanja ostvarena su tijekom prosinca pomoću integriranog poučavanja i međupredmetne korelacije s nastavnim predmetima računalstvo, engleski jezik, tehnička mehanika i sat razrednika.
Industrijska strojarska škola je strukovna škola, učenje je temeljeno na radu i stjecanju strukovnih vještina, no nije zanemaren ni razvoj osobnih prednosti učenika ijihov građanski odgoj i obrazovanje. Učenici Industrijske strojarske škole raznim su aktivnostima obilježili Međunarodni dan ljudskih prava.
U prosincu ljudi daruju jedni druge, čestitaju si Božić i Novu godinu, raduju se i druže. Živimo u vremenu epidemioloških mjera, na udaljenosti od bližnjih i bez fizičkog zagrljaja.