U ponedjeljak, 23. travnja 2018. godine, u Osnovnoj školi Grabrik Karlovac obilježena je Noć knjige manifestacijom “Čitanja pod zvijezdama“ na temu “Riječi moja, budi široka“. Bilo je to sedmo “Čitanje pod zvijezdama“.
U ponedjeljak, 23. travnja 2018. godine, u Osnovnoj školi Grabrik Karlovac obilježena je Noć knjige manifestacijom “Čitanja pod zvijezdama“ na temu “Riječi moja, budi široka“. Bilo je to sedmo “Čitanje pod zvijezdama“.
U Osnovnoj školi Trnovec, 1. ožujka 2016. godine, održano je Županijsko natjecanje u znanju i kreativnosti „Čitanjem do zvijezda“ za učenike osnovnih škola. U ovom, petom po redu županijskom natjecanju sudjelovalo je 69 učenika iz 22 škole. Nakon kratkog nastupa učenica 4. razreda i Dominika Hrupeka iz 8. razreda te pozdravnog govora knjižničarke i ravnateljice, pristupilo se „službenom dijelu“. Natjecanje se sastoji od dva dijela: kviza znanja i prezentacije plakata.
Mjesec hrvatske knjige u Osnovnoj školi “Antun Mihanović” Nova Kapela, Batrina učenici sedmih i osmih razreda već treću godinu obilježavaju Tulumom s(l)ova u školskoj knjižnici.
U četvrtak, 22. listopada 2015. u 19:00 sati, u knjižnici OŠ Grabrik održana je manifestacija “Čitanje pod zvijezdama”. Tema manifestacije bila je “Izvor u tišini”. Manifestaciju je organizirala Osnovna škola Grabrik u suradnji s partnerima, Udrugom roditelja potencijalno darovite djece “Mali princ” i Osnovnom školom Dragojle Jarnević.
I ove će se godine na dan 8. rujna obilježiti Međunarodni dan pismenosti. Ovogodišnji je slogan Snaga pismenosti (The Power of Literacy) jer se želi staviti naglasak na osnažujuću ulogu pismenosti i njenu važnost u građanskom i socijalnom razvitku.
Suvremena je školska knjižnica informacijsko, medijsko i komunikacijsko središte kvalitetne škole koja radi po Hrvatskom nacionalnom obrazovnom standardu.
Metoda učenja čitanja pod nazivom sintetička fonetika postigla je izniman uspjeh u Škotskoj. Učenje čitanja malobrojnima je lako, kod većine zahtjeva velik trud, a dio djece ima iznimne poteškoće pri usvajanju te vještine. Učenje čitanja u prosjeku je teže za djecu iz siromašnih obitelji kao i za dječake.