Sva su naša ponašanja motivirana našim psihološkim potrebama, a osvještavanje potreba koje nas motiviraju na korištenje društvenih mreža cilj je jedne od radionica iz edukativnih materijala “Digitalni mediji i mentalno zdravlje“.
Sva su naša ponašanja motivirana našim psihološkim potrebama, a osvještavanje potreba koje nas motiviraju na korištenje društvenih mreža cilj je jedne od radionica iz edukativnih materijala “Digitalni mediji i mentalno zdravlje“.
U projektu “TikTokovima Cetine” učiteljice Osnovne škole Ivana Lovrića, Sinj društvenu mrežu TikTok povezale su s alatom Google Maps pomoću kojega su predstavile mjesta koja su, zajedno s učenicima, posjetile prateći tok rijeke Cetine.
Na radionici za srednjoškolce, koju u sklopu Mjeseca hrvatske knjige organiziraju Knjižnice grada Zagreba – Gradska knjižnica i Portal medijskapismenost.hr, sudionici će istraživati kako i zašto koriste društvene mreže te kako prepoznati svoju granicu između normalnog i prekomjernog korištenja interneta.
Mislite da je dobra ideja uključiti društvene mreže u planiranje nastave? Slažemo se i predlažemo vam Yammer!
Mladi u Hrvatskoj prepoznaju važnost medijskog obrazovanja i žele više sadržaja vezanih uz medijsku pismenost u školi. Najviše ih zanima kako prepoznati lažne vijesti i dezinformacije te kako korištenje društvenih mreža utječe na mentalno zdravlje.
Kada je riječ o korištenju interneta, počeci njegove uporabe vežu se uz rane šezdesete godine 20. stoljeća, a početkom 21. stoljeća internet postaje vodeći komunikacijski medij.
Ako ste ikada spravljali juhu iz vrećice onda na neki način već znate što je algoritam, riječ koju sve češće čujete kada se govori o društvenim mrežama, internetu i umjetnoj inteligenciji. Algoritmi su naime, ako ih želimo pojednostavljeno objasniti, niz preciznih uputa od početka do kraja, dakle poput kuharskih recepata.
Samopoštovanje predstavlja procjenu i percepciju vlastite vrijednosti. Odražava koliko cijenimo sami sebe i uključuje niz vjerovanja o vlastitom izgledu, osobinama ili sposobnostima. No, što se događa kada se u procjenu osobne vrijednosti upletu društvene mreže? Što kad vlastiti izgled, kreativnost i postignuća procjenjujemo “lajkovima” na društvenim mrežama?
Različiti medijski korisnici društvene mreže koriste na potpuno drugačiji način. Pritom osobito možemo razlikovati aktivno i pasivno korištenje mreža.
Tekst donosi prijedloge za istraživanje s učenicima o tome koje su najpopularnije društvene mreže i platforme u svijetu i u Hrvatskoj te tko su najpopularniji influenceri na njima, koliko imaju pratitelja i kakve sadržaje objavljuju.