Ohrabreni uspjehom prvog projekta tim učitelja i stručnih suradnika Osnovne škole Fran Koncelak Drnje prijavio je novi u kojem su uzeli ulogu glavnog koordinatora. Radi se o STEM području, a projekt nosi naziv SLAM (STEM + Learning + Activities + Methods).
Internacionalni tjedan u OŠ Tomaša Goričanca
Welcome, willkommen, vitejte, gaidits, fogadtatas – dobrodošlica na vratima Osnovne škole Tomaša Goričanca Mala Subotica označavala je dolazak stranih gostiju. Iz Mađarske, Češke, Latvije i Austrije stiglo je 60 učenika i 15 učitelja u sklopu Erasmus + projekta: Schule draussen. Projekt završava 2018. godine, a započeo je prije tri godine s ciljem da se dio nastave održava izvan učionice.
Ekonomska škola Požega u novom Erasmus+ projektu
Ekonomskoj školi Požega odobren je novi projekt pod nazivom My Culture – Your Culture – Our Culture u okviru programa Erasmus+, Ključna aktivnost 2, Školska partnerstva za područje općeg obrazovanja. Partneri u projektu: Turska, (generalni koordinator projekta), Portugal, Italija, Grčka, Rumunjska i Hrvatska.
OŠ Domovinske zahvalnosti odobren prvi Erasmus+ projekt
Učiteljima i učenicima OŠ Domovinske zahvalnosti u Kninu odobren je prvi europski Erasmus+ projekt za mobilnosti te su im se time otvorile mogućnosti upoznavanja drugih zemalja, njihove kulture i jezika.
OŠ Nikole Hribara prva gorička škola u ERASMUS+ projektu
Školarcima Osnovne škole Nikole Hribara prvima u Velikoj Gorici odobren europski projekt za mobilnost.
Osnovna škola Molve u novome Erasmus+ projektu
Novi Erasmus+ projekt u Osnovnoj školi Molve nosi naziv R.A.I.N.B.O.W. – Reading Awakens Imagination, Nourishes Brain, Opens Worlds – u prijevodu Čitanje budi imaginaciju, hrani um, otvara svjetove.
Završetak još jednog Erasmus+ projekta
U I. gimnaziji Osijek privodi se kraju još jedan Erasmus+ projekt koji je trajao dvije godine, a tema je projekta bila razvoj vještina zapošljivosti.
Erasmus+ ELIT: Razvoj ekološke pismenosti u I. osnovnoj školi Čakovec
Što je pismenost? Koje su vrste i značaj pismenosti? Iskustva i primjeri dobre prakse u međunarodnom projektu razvoja ekološke i digitalne pismenosti učenika, učitelja i lokalne zajednice.
Erasmus+ Young Entrepreneurs in Action
Razvoj poduzetništva i financijske pismenosti učenika u osnovnoškolskom obrazovanju temeljni je cilj međunarodnog projekta Erasmus+ Young Entrepreneurs in Action kojem je glavni koordinator I. Osnovna škola Čakovec, a partneri OŠ Vežica iz Rijeke, Masarykova zakladni skola a materska skola Velka Bystrice iz Velka Bystrice (Češka), Agrupamento de Escolas de Vale de Ovil iz Baiaoa (Portugal), Akcansa Fatih Sultan Mehmet Ortaokulu iz Istanbula (Turska) i Istituto Comprensivo Carducci Paolillo iz Cerignole (Italija).
Erasmus+ projekt „Flipped Learning“ – usavršavanje nastavnika o digitalnom u službi edukativnog
S početkom školske godine 2017./2018., Privatna gimnazija i ekonomsko-informatička škola Futura uključila se u Erasmus+ projekt „Teaching for Tomorrow: Flipped Learning“ koji razvija i promiče ideju obrnutog učenja – svladavanja teorije kod kuće, praktične primjene naučenog u školi.