prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
EU projekt
Projekt “Igrajmo se glagoljicom 4”

Projekt “Igrajmo se glagoljicom 4”

Učenici 3. b razreda Osnovne škole Siniše Glavaševića u Vukovaru, pod vodstvom učiteljice hrvatskog jezika Silvije Marketanović i uz podršku školske knjižničarke, aktivno sudjeluju u eTwinning projektu “Igrajmo se glagoljicom 4”.

Prvi transnacionalni sastanak partnera u Dublinu: Erasmus+ projekt SMaiLE – umjetna inteligencije u obrazovanju

Prvi transnacionalni sastanak partnera u Dublinu: Erasmus+ projekt SMaiLE – umjetna inteligencije u obrazovanju

Od 11. do 13. listopada 2024. godine učiteljice OŠ Pantovčak su sudjelovale na prvom trodnevnom transnacionalnom sastanku u Dublinu, Irska, u sklopu novog uzbudljivog Erasmus+ KA220 projekta. Konzorcijska skupina, koja predstavlja partnere iz OŠ Pantovčak (Hrvatska), Srednja škola Bedekovčina (Hrvatska), Collège Combe de Savoie (Francuska), Scoil Fhursa (Irska), Escola Secundária Jerónimo Emiliano de Andrade (Portugal), CEIP Guernica (Španjolska) te RiTEH, Sveučilište u Rijeci (Hrvatska), okupila se kako bi dalje razvili i koordinirali napore projekta usmjerenog na unapređenje obrazovanja putem AI tehnologija.

Unapređenje STEM obrazovanja u projektu “BudiSTEMfluencer”

Europski projekt “Budi STEMfluencer” – drugačiji pristup znanosti

Osnovna škola Nikole Tesle provodi europski projekt “Budi STEMfluencer” u partnerstvu s osnovnim školama Lučko i Vugrovec Kašina, Razvojnom agencijom Zagreb te norveškim partnerom Åpenhet. Projektna prijava napisana je u suradnji s Razvojnom agencijom Zagreb, a u sklopu poziva “Jačanje STEM vještina u osnovnim školama i razvoj regionalnih znanstvenih centara za osnovnoškolski odgoj i obrazovanje u STEM području”.

Učeničke akcije u borbi protiv klimatskih promjena – Zelenije sutra

Rezultati projekta FLIP u Osnovnoj školi Horvati

Nakon dvije godine sudjelovanja u međunarodnom KA2 projektu FLIP: Finding Learning Inovative Paths, koji je financiran sredstvima Europske unije, i nakon četiri transnacionalna sastanka učenika i učitelja iz Rumunjske, Grčke, Italije i Hrvatske, sudionici projekta iz Osnovne škole Horvati došli su do vrijednih spoznaja koje će im pomoći u namjeri poboljšanja standarda i kvalitete poučavanja.