Kristali koje su astronauti Apolla donijeli s Mjeseca ukazuju na to da je Zemljin satelit 40 milijuna godina stariji nego što su znanstvenici ranije mislili, rezultati su novog istraživanja.
Kristali koje su astronauti Apolla donijeli s Mjeseca ukazuju na to da je Zemljin satelit 40 milijuna godina stariji nego što su znanstvenici ranije mislili, rezultati su novog istraživanja.
Uočavanjem svijeta oko sebe već od malena svatko o tom svijetu postavlja nebrojena pitanja.
U ovom tekstu prikazani su rezultati provedenog istraživanja u svibnju u Prvoj srednjoj školi Vukovar o poznavanju kriptovaluta. Rezultati istraživanja pokazuju koliko učenici znaju i razmišljaju o ulaganju u kriptovalute, te koliko to razmišljanje integriraju u svakodnevni život. Školsko istraživanje je provela profesorica Sanja Zrilić.
Učenici drugog razreda (prirodoslovno-matematička i opća gimnazija) Gimnazije A. G. Matoša u Đakovu sudjelovali su u zanimljivom istraživanju na temu elektrostatike u svakodnevnom životu. Cilj ovog istraživanja bio je ispitati učenika o ulozi statičkog elektriciteta u svijetu koji ih okružuje.
Tijekom školske godine 2024./2025. provodio se zanimljiv i edukativan projekt pod nazivom Tajne Sunca. Projekt su osmislili i koordinirali Mirna Stojanović i Danijel Markić iz Tehničke škole Ruđera Boškovića Vinkovci, a u njemu su sudjelovali učenici i nastavnici iz različitih škola Republike Hrvatske.
Ljudi zadržavaju različite vrste sjećanja na različito vrijeme. Kratkoročna sjećanja traju od nekoliko sekundi do nekoliko sati, dok dugoročna sjećanja traju godinama.
U OŠ Ivana Lovrića u Sinju treću godinu zaredom organizirana je izvannastavna aktivnost “Mladi planinari – Leteći medvjedići“ koju vodi učiteljica geografije i povijesti Rozana Ivković – Ćurić.
Ljudske emocije i socijalni odnosi u funkciji su komunikacije i zahtijevaju određenu razinu jezičnog razumijevanja i izražavanja.
Geografija se kao znanost bavi analizom prostora, odnosa između čovjeka i okoliša, prirodnih procesa i društvenih fenomena.
Srednja škola Ivana Meštrovića Drniš je među obrazovnim ustanovama koje su implementirale eksperimentalni kurikulum „Umjetna inteligencija: od koncepta do primjene” u okviru projekta BrAIn.