Učenice Gimnazije Vukovar provele su istraživanje u školi o konzumaciji šećera i brze hrane,čime su dobile uvid u prehrambene navike svojih vršnjaka. Nakon prezentacije rezultata istraživanja, provele su edukaciju za učenike kako bi podigle svijest o štetnim učincima nezdrave prehrane. Aktivnosti nastavljaju kroz projekt „Preventia“, čime žele naglasiti važnost kontinuiranog podučavanja učenika za usvajanje navika koje doprinose njihovom zdravlju i dobrobiti kroz cijeli život.
Umjetna inteligencija u životu srednjoškolaca: rezultati i značaj istraživanja
Umjetna inteligencija (UI) jedna je od najtransformativnijih tehnologija današnjice, koja mijenja način na koji živimo, radimo i učimo. Kroz sposobnost obrade podataka, prepoznavanja obrazaca i donošenja odluka, UI ima potencijal unaprijediti brojna područja, uključujući zdravstvo, industriju i obrazovanje.
Prvo veliko istraživanje hrvatskog tržišta audio knjiga
S ciljem utvrđivanja interesa za slušanjem knjiga na hrvatskom jeziku, tijekom listopada 2024. godine provedeno je istraživanje za book&zvook iza kojih stoji veliko iskustvo rada u stvaranju audio adaptacija književnih i dramskih predložaka.
Školsko istraživanje “Koliko poznajem Vukovar”
Povodom 33. obljetnice pada Vukovara provedeno je kratko istraživanje u tehničkoj školi Ruđera Boškovića Vinkovci sa temom Koliko poznajem Vukovar.
Rezultati istraživanja u sklopu projekta Tajne Sunca
Ove školske godine pokrenut je projekt Tajne Sunca od strane Mirne Stojanović i Danijela Markića iz Tehničke škole Ruđera Boškovića Vinkovci u čast Galileu Galileju koji je prvi uočio sunčeve pjege prije nešto više od 400 godina.
Nova istraživanja o Vikinzima
Prema najnovijim podacima objavljenim u znanstvenom časopisu Plos One, Vikinzi koji su plovili iz Skandinavije u Englesku sa sobom su poveli konje, pse, a možda i svinje, što pokazuje analiza ostataka kostiju.
UZ Ban u Poreču na Državnoj smotri učeničkih zadruga Republike Hrvatske
UZ Ban na državnoj smotri učeničkih zadruga Republike Hrvatske predstavili se kolekcijom keramičkih posuda pod nazivom “Crno-bijeli svijet”, a osvojili su i nagradu za najproizvod.
Školsko ozračje učenika četvrtih razreda
Svjesni da se u ovakvom načinu provođenja nastave dio učenika bolje snašao, a dio lošije, odlučili su napraviti istraživanje na 268 učenika četvrtih razreda iz različitih osnovnih škola u Republici Hrvatskoj.
Istraživanje: Što učitelji misle o prilagođenim udžbenicima?
Cilj ovoga rada je bio istražiti mišljenje učitelja o prilagođenim sadržajima koji su nam posljednjih godina sve dostupniji. Izdavačke kuće su se potrudile da učenici i učitelji imaju individualizirane i prilagođene sadržaje kako bi učenici bolje razumjeli jezik, imali veću motivaciju za čitanje i višu razinu inkluzije.
Inkluzija učenika s posebnim potrebama kroz uvođenje robota
Mali istraživači iz VI. osnovna škola Varaždin s oduševljenjem su istraživali mogućnosti šarmantnog robota mTiny, stvarajući nezaboravne trenutke radosti.