istraživanje
Miris kave dovoljan je za bolji rad mozga

Miris kave dovoljan je za bolji rad mozga

Nova studija otkrila je da je već sam miris kave dovoljan za bolji rad mozga. U testiranjima koje su proveli znanstvenici sa Stevens Institute of Technology iz New Jerseyja, pokazalo se da su ljudi koji su testirani u sobi koja miriše na kavu bolje riješili testove jer im je mozak reagirao kao da su konzumirali kofein.

Tri igre istraživanja emocija za najmlađe

Tri igre istraživanja emocija za najmlađe

Ljude su oduvijek zanimale emocije, a znanstvenici i stručnjaci opisali su ih i klasificirali na vrlo različite načine. Međutim ovih se šest emocija može smatrati osnovnima: sreća, iznenađenost, tuga, ljutnja, gađenje i strah. Među ostalim emocijama tu su krivnja, sram, olakšanje, oduševljenje, ljubav i dr. Te različite emocije mogu se osjetiti na različitim mjestima u tijelu, a moguće je osjećati i mnogo emocija istodobno.

Šetnjom do zdravlja

Šetnjom do zdravlja

Prema informacijama objavljenim na portalu Earthtimes, samo trideset minuta dnevne šetnje šest dana u tjednu smanjuje rizik obolijevanja od srčanih bolesti i dijabetesa čak i bez ikakvih promjena u prehrani.

Istraživanje na školskoj razini

Istraživanje na školskoj razini

U Gimnaziji A. G. Matoša Đakovo i Isusovačkoj klasičnoj gimnaziji s pravom javnosti u Osijeku, profesorice fizike provele su anketu među maturantima prirodoslovno-matematičke i opće gimnazije.

Motivacija srednjoškolaca na svakodnevno tjelesno vježbanje tijekom pandemije

Motivacija srednjoškolaca na svakodnevno tjelesno vježbanje tijekom pandemije

Nastava na daljinu tijekom školske godine 2020./2021. je po preporuci Ministarstva znanosti i obrazovanja organizirana u realnom vremenu po važećem rasporedu. S obzirom da su učenici pratili nastavu sjedeći od šest do sedam sunčanih sati ispred laptopa, računala ili mobilnih uređaja, autorica ih je odlučila motivirati na svakodnevno kretanje koje je svima dostupno, a to je hodanje.

Putovanje kroz vrijeme uz istraživački pristup

Putovanje kroz vrijeme uz istraživački pristup

Početkom drugog polugodišta u Osnovnoj školi Tučepi odlučili su iskoristiti učeničku prirodnu radoznalost i želju za otkrivanjem svijeta oko sebe kako bi učenici bolje razvili zanimanje za društvene pojave i odnose i kako bi bolje razumjeli svijet koji ih okružuje.

Istraživanje na školskoj razini – digitalna kompetencija učenika

Istraživanje na školskoj razini – digitalna kompetencija učenika

Život suvremenog čovjeka postao je nezamisliv bez digitalne tehnologije. Biti pismen, danas znači imati razvijenu digitalnu kompetenciju. Digitalna kompetencija podrazumijeva upotrebu digitalnih tehnologija za razmjenu informacija, komunikaciju, učenje, rad u svim aspektima života. Razvoj digitalne kompetencije treba započeti u ranoj dobi uz pažljivi odabir vrste tehnologije.