Razredna klima i socijalni odnosi među učenicima imaju presudnu ulogu u djetetovom školskom iskustvu.
Razredna klima i socijalni odnosi među učenicima imaju presudnu ulogu u djetetovom školskom iskustvu.
U Osnovnoj školi Ivana Mažuranića Vinkovci Svjetski tjedan svemira obilježen je nizom interdisciplinarnih aktivnosti koje su učenike potaknule na istraživačko učenje kroz igru i suradnički rad. Organizirana je „Intergalaktička igra“ u kojoj su učenici sudjelovali u timovima.
Osobe koje svakoga dana naprave 7000 koraka imaju dramatično niži rizik od čitavog niza ozbiljnih zdravstvenih problema.
CARNET-ov upitnik o eksperimentalnoj provedbi AI kurikuluma ispunilo je više od 220 nastavnika. Podaci pokazuju da svega 4 % nastavnika dijeli svoje sadržaje putem Edutorija stoga pozivamo nastavnike sve da svoje znanje i ogroman trud koji su uložili izradu materijala podijele s drugima.
Financijska pismenost postaje sve važnija kompetencija u suvremenom društvu, a uloga nastavnika u njezinu razvoju među mladima je ključna. Provedena anketa među srednjoškolskim nastavnicima daje uvid u njihovu uključenost, znanje i stavove o financijskoj pismenosti.
Nedavna studija utvrdila je kako psi nalikuju svojim vlasnicima, ali ne izgledom, nego osobnošću. Iznimno ugodna osoba najvjerojatnije ima psa koji je neagresivan, dok manje ljubazni ljudi imaju nesocijalizirane pse.
Učenje koje nadilazi zidove učionice, potiče samostalnost, razvija empatiju prema prirodi i stvara uspomene za cijeli život – bio cilj dvodnevne terenske nastave koju su učenici Osnovne škole Bedekovčina proveli u slikovitoj Staroj Sušici, u srcu Gorskog kotara.
Kristali koje su astronauti Apolla donijeli s Mjeseca ukazuju na to da je Zemljin satelit 40 milijuna godina stariji nego što su znanstvenici ranije mislili, rezultati su novog istraživanja.
Uočavanjem svijeta oko sebe već od malena svatko o tom svijetu postavlja nebrojena pitanja.
U ovom tekstu prikazani su rezultati provedenog istraživanja u svibnju u Prvoj srednjoj školi Vukovar o poznavanju kriptovaluta. Rezultati istraživanja pokazuju koliko učenici znaju i razmišljaju o ulaganju u kriptovalute, te koliko to razmišljanje integriraju u svakodnevni život. Školsko istraživanje je provela profesorica Sanja Zrilić.