Hrana nije samo potreba – ona je resurs u koji se ulaže trud i vrijeme brojnih ljudi uključenih u lanac opskrbe hranom. Upravo zato je važno kako se odnosimo prema njoj, a školska prehrana u tome ima itekako značajnu ulogu.
Hrana nije samo potreba – ona je resurs u koji se ulaže trud i vrijeme brojnih ljudi uključenih u lanac opskrbe hranom. Upravo zato je važno kako se odnosimo prema njoj, a školska prehrana u tome ima itekako značajnu ulogu.
Učenici četvrtog razreda Gimnazije A. G. Matoša, Đakovo obilježili su na satu fizike Međunarodni dan svjetlosti.
U Gimnaziji Vukovar provedeno je istraživanje o problemu sukoba i nasilja u školskom okruženju. Istraživanje je pokazalo da su učenici svjesni prisutnosti nasilja među vršnjacima, ali i njegovih negativnih posljedica na mentalno zdravlje i školski uspjeh. Unatoč izazovima, učenici pokazuju visoku razinu empatije i zrelosti, predlažući konkretna rješenja poput uvođenja edukacija i radionica za nenasilnu komunikaciju, kutije povjerenja ili anonimne online platforme za prijavu nasilja.
U današnjem digitalnom dobu, u kojem dominiraju TikTok, YouTube i društvene mreže, postavlja se pitanje: koliko djeca danas zaista čitaju?
Rad s djecom s teškoćama u razvoju posebno je izazovan iz više razloga. Osim što su djeca općenito ovisna o brizi i podršci odraslih osoba, prije svega svojih roditelja i učitelja, za njih odrasle osobe ujedno predstavljaju modele prema kojima usvajaju i oblikuju vlastite načine doživljavanja i izražavanja emocija, načine suočavanja sa stresom te reagiranja u zahtjevnim socijalnim situacijama.
U Osnovnoj školi Ivana Kukuljevića Sakcinskog, Ivanec provedena je anketa o korištenju umjetne inteligencije u učenju. Pokazalo se da većina učenika koristi UI alate poput ChatGPT-a i Duolinga, a mnogi izražavaju želju za dodatnim učenjem o ovoj tehnologiji. Rezultati ukazuju na potrebu za jasnim pravilima i edukacijom o odgovornom korištenju UI-ja.
Gimnazija Vukovar sudjeluje u nacionalnom istraživanju pod nazivom „Korištenje digitalne tehnologije i dobrobit djece i mladih“, a koje se provodi u sklopu CARNET-ovog projekta BrAIn – Primjena digitalnih tehnologija temeljenih na umjetnoj inteligenciji u obrazovanju.
U ožujku 2025. godine u Srednjoj školi Isidora Kršnjavoga Našice provedeno je istraživanje na razini škole pomoću ankete za učenike kojemu je cilj dobiti povratne informacije o korištenju umjetne inteligencije u nastavi.
Plivanje je od davnina prepoznato kao jedan od najzdravijih sportova zbog svog izrazito pozitivnog utjecaja na fizički i mentalni razvoj djeteta.
U Gimnaziji A. G. Matoša Đakovo, profesorica fizike Mirta Lulić provela je anketu među učenicima četvrtih razreda Prirodoslovno-matematičke i Opće gimnazije. Cilj provođenja ankete bio je ispitati učenike o važnosti STEM predmeta u svakodnevnom životu.